Վեկտորությունը ՝ որպես մեդիա լեզվի ֆունկցիոնալ կողմ թվայնացման դարաշրջանում
DOI:
https://doi.org/10.46991/flsp.v21i1.10659Keywords:
Վեկտոր, ազգամիջյան հաղորդակցություն, ԶԼՄ լեզու, մեդիալեզվաբանություն, գլոբալացում, թվայնացումAbstract
Այս հոդվածը նվիրված է ժամանակակից հասարակության Գլոբալիզացիայի և թվայնացման ֆոնին զանգվածային լրատվամիջոցների լեզվի վեկտորային զարգացման ուսումնասիրության արդիականության հարցերին: Այս ուսումնասիրության արդիականությունը թելադրված է անձի կողմից տեղեկատվության ընկալումը հարմարեցնելու հնարավորությամբ 'օտարալեզու աղբյուրների հետ շփվելիս անհրաժեշտ գիտելիքներ ձեռք բերելու գործընթացում' հաշվի առնելով նրա ճանաչողական ունակությունները: այս ուսումնասիրության առարկան օտարալեզու աղբյուրների հետ շփվելիս անհրաժեշտ գիտելիքների ձեռքբերումն է: Ուշադրության կենտրոնում են ԶԼՄ-ների լեզվի ֆունկցիոնալ կողմի իրացման հարցերը: Ուսումնասիրության մեջ առանձնահատուկ տեղ է գրավում հեղինակի/ ստացողի որոշակի ճանաչողական և հաղորդակցական-խոսքի ռազմավարությունների օգտագործման հարցը 'համապատասխանաբար արտադրության և փոխանցման գործընթացում, ինչպես նաև տեքստի ընկալման, այսինքն.որոշակի վեկտորի ստեղծում և օգտագործում' հաշվի առնելով տեքստի հաղորդակցական-պրագմատիկ և հոգեբանական բացությունը: ուսումնասիրության առարկան հեղինակի / ստացողի ճանաչողական և հաղորդակցական-խոսքային ռազմավարություններն են, որոնք օգտագործվում են տեքստի ձևավորման և փոխանցման գործընթացում:
Վեկտորային մոտեցումը կօգնի նվազագույնի հասցնել սկզբնական տեղեկատվության աղավաղման հետ կապված ռիսկերը: Վեկտորի հիմնական առանձնահատկությունն այն է, որ այն ներկայացնում է որոշակի կառուցվածք, ներառյալ լեզվական գիտակցությունը, ոչ միայն ճանաչողության մի տեսակ մոդել, այլև շրջապատող աշխարհում տեղի ունեցող իրադարձությունների բանավոր ներկայացում:
References
Апресян Ю. Д. (1995) Избранные труды. Интегральное описание языка и системная лексикография. М. : Школа «Языки русской культуры», Т 2. 767 с.
Володина М.Н. (2000) От редактора // Программы курсов по специализации «Язык средств массовой информации». – М., – С. 3–4
Добросклонская Т.Г. (2005) Вопросы изучения медиатекстов: Опыт исслед. соврем. англ.
медиаречи. – 2 изд. – М., – 288 с.
Залевская А. А. (2005) Психолингвистические исследования. Слово. Текст. Избранные труды. М. : Гнозис, 543 с.
Кара-Мурза Е.С.(2005) [Рец. на кн.:] Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования: Учеб. пособие / Отв. ред. Володина М.Н. – М., 2004. – Ч. 2 // Вестн. МГУ. Сер. 9, Филология. – М., – № 3. – С. 188–195.
Леонтьев А.А. (2003) Психолингвистические особенности языка СМИ // Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования: Учеб. пособие. – М., – С. 66–88.
Липгарт А.А. (2003) К проблеме языковедческого описания публицистического функционального стиля // Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования: Учеб. пособие. – М. – С. 161–166.
Сметанина С.И. (2002) Медиатекст в системе культуры: (Динамич. процессы в яз. и стиле журналистики конца ХХ в.). – СПб., – 383 с.
С.Г. Тер-Минасова (2000) Язык и межкультурная коммуникация : Учеб. пособие для студентов, аспирантов и соискателей по специальности "Лингвистика и межкультур. коммуникация" / С. Г. Тер-Минасова. - Москва : Слово/Slovo, - 261, [1] с. : 14 c
Чернявская В.Е. (2003) Интертекстуальность и интердискурсивность// Текст-Дискурс-Стиль.-Спб.
Шкуратова И.П. (1994) Когнитивный стиль общение. - Ростов-н/Д.: Изд-во РГПУ
Юдина Т.В. (2003) Универсальные и специфические характеристики Интернета как формы
коммуникации // Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования: Учеб. пособие. – М., – С. 401–407
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Nadeshda Shiryaeva
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Creative Commons Attribution-Non-Commercial (CC BY-NC). CC BY-NC allows users to copy and distribute the article, provided this is not done for commercial purposes. The users may adapt – remix, transform, and build upon the material giving appropriate credit, providing a link to the license. The full details of the license are available at https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/