ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԵՎ ԷԹԻԿԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/flsp.v23i1-2.12179Keywords:
գործարար հաղորդակցություն, էթիկական վարքագիծ, իրավական խնդիրներ, էթիկայի հայեցակարգ, գաղտնիության խախտում, բիզնես քաղաքականություն, իրավական ասպեկտAbstract
Սույն հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել և վերլուծել գործարար հաղորդակցության իրավական և էթիկական խնդիրները, որոնց բախվում են բոլոր խոշոր ընկերությունները 21-րդ դարի բարդ գլոբալ բիզնես միջավայրում:
Այժմյան նորագույն տեխնոլոգիաներով հարուստ դարաշրջանում բիզնեսները պարտավոր են ունենալ մշակված վարքագծի և էթիկայի կանոններ, որը որպես գործիքակազմ պետք է պահպանվի կազմակերպության յուրաքանչյուր անդամի կողմից:
Գործարար հաղորդակցման հմտություններին զուգահեռ պետք է հաշվի առնել նաև իրավական ասպեկտը: Միջազգային իրավունքում գործարար հաղորդակցության իրավական ասպեկտները խնդրահարույց են: Ուստի, որոշ երկրներում միջազգային ընկերություններն ապավինում են իրավաբանական խորհրդատվությանը՝ ապահովելու, որ նրանք համապատասխանեն հաղորդակցության բոլոր իրավական նորմերին: Գործարար հաղորդակցության որոշ ոլորտներ խստորեն կարգավորվում են օրենքով, մինչդեռ մյուսները կարող են հանգեցնել պոտենցիալ քաղաքացիական դատավարությունների:
Առանցքային է նշել, որ բիզնեսում հաղորդակցության հնարավոր իրավական և էթիկական խնդիրների ու դրանց հետևանքների ըմբռնումը կարևոր է ինչպես ձեռնարկատերերի և ղեկավարների, այնպես էլ բոլոր աշխատակիցների համար:
References
Adair, J. (2009). Effective Communication, Pan Macmillan, UK, ISBN: 9781743291689.
Agarwal, A. K. (2019). Legal Language and Business Communication, 1st ed., Palgrave Macmillan.
Bowman, J.P.; Branchaw, P.P. (1987). Business Communications: From Process to Product, Dryden Press, Chicago.
Cheney, G.; May, S.; Munshi, D., (2011). The Handbook of Communication Ethics, Published by Routledge, ISBN 9780415994651.
Christians, C. G.; Merrill, J. C. (2009). Ethical Communication: Moral Stances in Human Dialogue (Volume 1), University of Missouri; First Edition.
Leavitt, H.; Mueller, R. (1951). Some effects of feedback on communication. Human Relations, 4, 401–410.
Lesikar, R. V. (1999). Basic Business Communication, McGraw Hill Higher Education, 8th edition, ISBN-13: 978-0075619420.
Lesikar, R.V.; Flatley, M. E. (2005). Basic Business Communication Skills for Empowering the Internet Generation, Tata McGraw Hill Publishing Company Ltd., New Delhi.
McLean, S. (2003). The basics of speech communication. Boston, MA: Allyn & Bacon.
McLean, S. (2005). The basics of interpersonal communication. Boston, MA: Allyn & Bacon.
Newman, W. H. ; Warren K. E. (1977). Process of Management: Concepts, Behaviour and Practice, Hardcover, Prentice Hall, 4th edition, ISBN-13: 978-0137234295.
Pearson, J.; Nelson, P. (2000). An introduction to human communication: understanding and sharing (p. 6). Boston, MA: McGraw-Hill.
Wood, J. (1997). Communication in our lives (p. 22). Boston, MA: Wadsworth.
***
Arcler Press (2015). Business Ethics and Communication, Paperback ISBN-13: 978-1680940350.
Harvard Business Essentials (2003). Business Communication, Harvard Business Review Press, ISBN-13: 978-1591391135.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Naira Ayvazyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Creative Commons Attribution-Non-Commercial (CC BY-NC). CC BY-NC allows users to copy and distribute the article, provided this is not done for commercial purposes. The users may adapt – remix, transform, and build upon the material giving appropriate credit, providing a link to the license. The full details of the license are available at https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/