ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԵՎ ԷԹԻԿԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v23i1-2.12179

Keywords:

գործարար հաղորդակցություն, էթիկական վարքագիծ, իրավական խնդիրներ, էթիկայի հայեցակարգ, գաղտնիության խախտում, բիզնես քաղաքականություն, իրավական ասպեկտ

Abstract

Սույն հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել և վերլուծել գործարար հաղորդակցության իրավական և էթիկական խնդիրները, որոնց բախվում են բոլոր խոշոր ընկերությունները 21-րդ դարի բարդ գլոբալ բիզնես միջավայրում:

Այժմյան նորագույն տեխնոլոգիաներով հարուստ դարաշրջանում բիզնեսները պարտավոր են ունենալ մշակված վարքագծի և էթիկայի կանոններ, որը որպես գործիքակազմ  պետք է պահպանվի կազմակերպության յուրաքանչյուր անդամի կողմից:

Գործարար հաղորդակցման հմտություններին զուգահեռ պետք է հաշվի առնել նաև իրավական ասպեկտը: Միջազգային իրավունքում գործարար հաղորդակցության իրավական ասպեկտները խնդրահարույց են: Ուստի, որոշ երկրներում միջազգային ընկերություններն ապավինում են իրավաբանական խորհրդատվությանը՝ ապահովելու, որ նրանք համապատասխանեն հաղորդակցության բոլոր իրավական նորմերին: Գործարար հաղորդակցության որոշ ոլորտներ խստորեն կարգավորվում են օրենքով, մինչդեռ մյուսները կարող են հանգեցնել պոտենցիալ քաղաքացիական դատավարությունների:

Առանցքային է նշել, որ բիզնեսում հաղորդակցության հնարավոր իրավական և էթիկական խնդիրների ու դրանց հետևանքների ըմբռնումը կարևոր է ինչպես ձեռնարկատերերի և ղեկավարների, այնպես էլ բոլոր աշխատակիցների համար:

References

Adair, J. (2009). Effective Communication, Pan Macmillan, UK, ISBN: 9781743291689.

Agarwal, A. K. (2019). Legal Language and Business Communication, 1st ed., Palgrave Macmillan.

Bowman, J.P.; Branchaw, P.P. (1987). Business Communications: From Process to Product, Dryden Press, Chicago.

Cheney, G.; May, S.; Munshi, D., (2011). The Handbook of Communication Ethics, Published by Routledge, ISBN 9780415994651.

Christians, C. G.; Merrill, J. C. (2009). Ethical Communication: Moral Stances in Human Dialogue (Volume 1), University of Missouri; First Edition.

Leavitt, H.; Mueller, R. (1951). Some effects of feedback on communication. Human Relations, 4, 401–410.

Lesikar, R. V. (1999). Basic Business Communication, McGraw Hill Higher Education, 8th edition, ISBN-13: ‎ 978-0075619420.

Lesikar, R.V.; Flatley, M. E. (2005). Basic Business Communication Skills for Empowering the Internet Generation, Tata McGraw Hill Publishing Company Ltd., New Delhi.

McLean, S. (2003). The basics of speech communication. Boston, MA: Allyn & Bacon.

McLean, S. (2005). The basics of interpersonal communication. Boston, MA: Allyn & Bacon.

Newman, W. H. ; Warren K. E. (1977). Process of Management: Concepts, Behaviour and Practice, Hardcover, Prentice Hall, 4th edition, ISBN-13: ‎ 978-0137234295.

Pearson, J.; Nelson, P. (2000). An introduction to human communication: understanding and sharing (p. 6). Boston, MA: McGraw-Hill.

Wood, J. (1997). Communication in our lives (p. 22). Boston, MA: Wadsworth.

***

Arcler Press (2015). Business Ethics and Communication, Paperback ISBN-13: ‎ 978-1680940350.

Harvard Business Essentials (2003). Business Communication, Harvard Business Review Press, ISBN-13: ‎ 978-1591391135.

Downloads

Published

2024-06-30

Issue

Section

Articles