ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԴԵՐԸ ԽՈՍՔԻ, ԳՐԵԼՈՒ ԵՎ ԿԱՐԴԱԼՈՒ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼՈՒ ՄԵՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/flsp.v20i1-2.8953Keywords:
սովորելու գործընթաց, լսելը, խոսելը, կարդալը, գրելը, գործողություն, հմտություններAbstract
Հաղորդակցումը կարևոր դեր ու նշանակություն ունի լեզուն սովորելու գործընթացում։
Սույն հոդվածում քննարկված են չորս հմտությունները՝ լսելը, խոսելը, կարդալը և գրելը։ Սրանք պետք է դիտարկել ոչ թե առանձին-առանձին, այլ միասնության մեջ, փոխկապակցված։ Այսպես՝ լսողական վարժությունները անհրաժեշտ է զարգացնել խոսելու և գրելու հետ։
Հոդվածում ներկայացված են նաև վերոհիշյալ հմտությունները զարգացնելու տարբեր մեթոդներ, որոնք ներառում են նաև խաղանման վարժություններ. դրանց շնորհիվ ուսումնական գործընթացը դառնում է առավել հետաքրքիր և արդյունավետ։
References
Brumfit, C.J. (1984). Communicative Methodology in Language Teaching, Cambridge University Press.
Grisulina A.P. (1983). Reader in Methods of Teaching English, Moscow.
Harmer (1991). The Practice of English Language Teaching, Longman Publishing, New York.
Littlewood, W. (2000). Communicative language teaching, Cambridge University Press.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐԸ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Creative Commons Attribution-Non-Commercial (CC BY-NC). CC BY-NC allows users to copy and distribute the article, provided this is not done for commercial purposes. The users may adapt – remix, transform, and build upon the material giving appropriate credit, providing a link to the license. The full details of the license are available at https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/