ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՆԱՄԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԼԵԶՎԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/flsp.v20i1-2.8957Keywords:
լեզվական առանձնահատկություններ, գործարար նամակագրություն, գործնական փաստաթղթեր, իրավական փաստաթղթեր, անձնական նամակներ, պաշտոնական նամակներ, պայմանագրերAbstract
Սույն հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել և վերլուծել գործարար նամակագրության լեզվական առանձնահատկությունները լեզվաոճական, տերմինաբանական և քերականական տեսանկյուններից:
Կյանքի ու գործունեության յուրաքանչյուր բնագավառին բնորոշ են որոշակի լեզվական առանձնահատկություններ, որով այն կարող է աչքի ընկնել և միևնույն ժամանակ տարբերվել մյուսներից:
Ներկայումս գործարարությունը իր ուրույն տեղն է զբաղեցնում հասարակական կյանքում և հատկանշական է, որ ոլորտի ներկայացուցիչներն իրենց գործունեությունն իրականացնում են հատուկ գործիքակազմի կիրառման շնորհիվ՝ ներառելով որոշակի մասնագիտական հմտություններ, ինչպես նաև գործարար բառապաշար:
Այժմյան նորագույն տեխնոլոգիաներով հարուստ դարաշրջանում գրավոր հաղորդակցությունը դարձել է գործարար հաղորդակցման հիմնական միջոց։
Առանցքային է նշել, որ ճշգրիտ կառուցվածք և գրագետ բովանդակություն ունեցող ցանկացած բնույթի փաստաթուղթ հանդիսանում է գործարար հաղորդակցման կարևորագույն բաղկացուցիչներից մեկը։
References
Barnes G. (1994), English Communication Skills for Professionals. Lincolnwood, USA: National Textbook Co.
Baron N. (1998), Letters by phone or speech by other means: The linguistics of e-mail, Language and Communication 18, 133-170.
Bond A. (2005), 300+successful Business Letters for all occasions, Barron's Educational Series Inc., 2nd edition.
Burtness P., Hulbert J., (1985), Effective Business Communication. 8th Revision.
Donna S. (2000), Teach Business English, Cambridge: Cambridge University Press.
Geffner A. (2007), .How to write Better Business Letters., Barron's Educational Series; 3rd edition.
Huseman R., Lahiff J., Penrose J. (1988), Business Communication (strategies and skills), Subsequent Edition (The Dryden Press series in management).
Krizan A. C.; Harcourt J. (1999), Business Communication, 4th edition, Cincinnati, Ohio: South-Western College Publishing.
Sandler C., Keefe J. (2004), 1001 Letters for All Occasions: the best models for every business and personal need, Avon, Mass. : Adams Media.
Seglin J., Coleman E. (2002), The AMA Handbook of Business Letters, third edition: 582 - 585, New York: American Management Association.
Waldvogel J. (2007), Greetings and closings in workplace e-mail, Journal of Computer-Mediated Communication, 12(2), article 6.
***
http://lettersample.net/contracts/contract-to-sell/
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐԸ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Creative Commons Attribution-Non-Commercial (CC BY-NC). CC BY-NC allows users to copy and distribute the article, provided this is not done for commercial purposes. The users may adapt – remix, transform, and build upon the material giving appropriate credit, providing a link to the license. The full details of the license are available at https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/