Ձեռնարկությունների համացանցային մարքեթինգային գործունեության գործառական կառավարումը
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2016.7.1.060Keywords:
տեղեկատվական տեխնոլոգիա, բիզնես, համացանց, համացանցային մարքեթինգ, մարքեթինգային գործունեություն, մարքեթինգային գործառույթների համալիր, ռազմավարություններAbstract
Հոդվածում վերլուծվում են համացանցում ձեռնարկությունների մարքեթինգային գործունեության գործառական կառավարման առանձնահատկությունները: Ցանցի հիմնական առավելությունները, հաշվի առնելով փոփոխությունների գնահատումը, նկատվում են համացանցում գործնական գործընթացների ժամանակ: Համացանցային մարքեթինգը համարվում է մի գործընթաց, որը կոչված է բավարարելու սպառողների ցանկությունները ցանցային հնարավորություններով: Մարքեթինգի հիմնական գործառույթների տեսանկյունից դիտարկվել են մարքեթինգային առցանց միջոցների տարբեր տեսակները: Մարքեթինգային գործունեության այս գործառական ոլորտների իրականացումը թույլ է տալիս ավելի արդյունավետ զարգացում և մարքեթինգային ռազմավարության իրականացում:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Բանբեր Երևանի համալսարանի
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.