ԱՆՁԻ՝ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐՈՎ ՊԱՅՄԱՆԱՎՈՐՎԱԾ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԱՐՔԻ ՄՈԴԵԼԱՎՈՐՄԱՆ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2020.11.3.062Keywords:
անձ, պահանջմունք, տնտեսական վարք, մոդելավորում, օգտակարության ցուցանիշներ, հոգեբանական գործոններ, հոգեֆիզիոլոգիական նախադրյալներ, անձի ուղղվածություն, սոցիալիզացիա, դիրքորոշում, կարծրատիպ, մոտիվացիաAbstract
Downloads
Published
2020-12-21
How to Cite
ՈՍԿԱՆՅԱՆ Կ. (2020). ԱՆՁԻ՝ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐՈՎ ՊԱՅՄԱՆԱՎՈՐՎԱԾ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԱՐՔԻ ՄՈԴԵԼԱՎՈՐՄԱՆ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն, 11(3 (33), 62–77. https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2020.11.3.062
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2020 Բանբեր Երևանի համալսարանի
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.