Ուսանողների կյանքի դժվարությունների ուսումնասիրման հարցարանի մշակում և հոգեչափողական բնութագրերի վերլուծություն
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2022.13.2.063Keywords:
Կյանքի դժվարություններ, հարցարանի մշակում, կարճ տեքստերի թեմատիկ վերլուծության, գլխավոր բաղադրիչների կատեգորիկ վերլուծություն, հուսալիությունAbstract
Հոդվածում ներկայացված է ուսանողների՝ կյանքի դժվարությունների ուսումնասիրության հարցարանի մշակման գործընթացը՝ հոգեմետրիկ բնութագրերի վերլուծությամբ։ Հարցարանի մշակումը իրականացվել է երկու փուլով՝ որակական և քանակական մեթոդների կիրառմամբ։ Առաջին փուլի տվյալների հավաքագրումն իրականացվել է բաց հարցերի միջոցով, որին մասնակցել է 360 ուսանող։ Տվյալները վերլուծվել են կարճ տեքստերի թեմատիկ վերլուծության մեթոդով, և ստեղծվել է հարցարանի նախնական տարբերակը։ Վերջինիս կիրառմամբ իրականցվել է տվյալների հավաքագրման երկրորդ փուլը՝ 318 ուսանողի մասնակցությամբ։ Հարցարանի հոգեչափողական բնութագրերի վերլուծության արդյունքում մշակվել է հուսալի և վալիդ գործիք ուսումնառության ընթացքում ուսանողների կյանքի դժվարությունների ուսումնասիրության համար։ Այն կարելի է կիրառել ուսանողների կյանքի դժվարությունների և վերջինիս հետ կապված սոցիալ-հոգեբանական տարբեր փոփոխականների ուսումնասիրությանն ուղղված հետազոտություններում։
References
Boral P., Ghormade Y., Wankhede S., et al. Issues and challenges faced by university students staying out of their hometown for study. Journal of interdisciplinary Cycle Research, 5, 2021, pp. 687-707.
Fook C.Y., Sidhu G., K. Investigating Learning Challenges faced by Students in Higher Education. Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 2015, pp. 604-612.
Uzorka A., Makeri Y. A. Academic Challenges faced by Students in Higher Education during Covid-19 Pandemic. International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), 4(7), 2020, pp. 474-476.
Arnett, J. J. Emerging adulthood: The winding road from the late teens through the twenties. New York: Oxford University Press, 2004, 270 p.
Dagdag J. D., Cuizon H. G., Bete A. O. College Students’ Problems and their link to Academic Performance: Bases for needs-driven Student programs. Journal of Research Policy & Practice of teachers & Teacher Education, 9 (2), 2019. pp. 54-65.
Robinson O. C. Conducting thematic analysis on brief texts: The structured tabular approach. Qualitative Psychology. Advance online publication, 2021. https://doi.org/10.1037/qup0000189
Linting, M., Meulman, J. J., Groenen, P. J. F., & Van der Kooij, A. J. Nonlinear principal components analysis: Introduction and application. Psychological Methods, 12, 2007, pp. 336-358.
Meulman, J., van Der Kooij, A., & HeiserKaplan, W. Principal components analysis with nonlinear optimal scaling transformations for ordinal and nominal data. In: Kaplan, D. (Ed.), The SAGE handbook of quantitative methodology for the social sciences. Washington, DC: SAGE Publications, 2004
Mori Y., Kuroda M., Makino N. Nonlinear Principal Component Analysis and its Applications. Springer Nature, 2016, 85p. DOI 10.1007/978-981-10-0159-8.
Taber K. S. The Use of Cronbach’s Alpha when Developing and Reporting Research Instruments in Science Education. Research in Science Education, 2018, 48 (6), pp. 1273-1296.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Բանբեր Երևանի համալսարանի
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.