Պարոնյանի հրաշապատում հեքիաթների ակունքները և տեսակը
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:B/2022.sp1.023Keywords:
Հակոբ Պարոնյան, հայ մանկագրություն, «Թատրոն․ Բարեկամ մանկանց», հրաշապատում հեքիաթ, հեքիաթի կառույց, «Կարմիր Վարդուկը», «Կուկէսի մատանին»Abstract
Հոդվածը նվիրված է Հակոբ Պարոնյանի մանկական ստեղծագործություններին։ Դիտարկվել են հեղինակի հրաշապատում հեքիաթները, դրանց կառուցման արվեստը, մոդելի ընտրության տրամաբանությունն ու ակունքները, ըստ այդմ նաև՝ հեղինակի աշխարհայացքը։
Ինչպես մեծահասակներին հասցեագրված երկերում, այնպես էլ մանկագրության համապատկերում, երգիծաբան մանկագիրը նախապատվությունը տալիս է իրապատում ստեղծագործություններին՝ երեխաներին օրինաչափորեն և հետևողականորեն հրամցնելով իրական կյանքին արձագանքող երկեր։ «Կարմիր Վարդուկը» և «Կուկէսի մատանին» հրաշապատում հեքիաթների պարագայում, սակայն, գրողը շեղվում է իր իսկ գծած օրինաչափությունից՝ առաջին գործի դեպքում կառուցելով սարսափազդու հրաշքի մոդելը, իսկ երկրորդի պարագայում՝ կազմաքանդելով այն և կոտրելով հավատը դրա նկատմամբ։
References
Little Red Riding Hood, London, 1989, p 8.
«Թատրոն բարեկամ մանկանց», կիսամսյա պատկերազարդ հանդես, Կ. Պոլիս, 1876, էջ 41:
Perrault Ch., Histories ou Contes du temps passé, 1697:
Հերոդոտոս, Պատմություն ինը գրքից, Եր., 1986, էջ 8:
Պլատոն, Երկեր չորս հատորով, հ. 4, Եր., 2017, էջ 53:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Բանբեր Երևանի համալսարանի
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.