ՀԱՆՊԱՏՐԱՍՏԻ ԽՈՍՔԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2014/18.2.136Keywords:
ինքնաբերական խոսք, հաղորդակցություն, բնագրային տեքստ, լրագրային տեքստ, ոչ խոսքային հաղորդակցություն, մասնագիտական հաղորդակցություն, միջմշակութային փոխներթափանցումAbstract
Հոդվածում արծածված են լրագրության ֆակուլտետում անգլերենի ուսուցման հիմնախնդիրները, մասնավորապես ինքնաբերական խոսքի զարգացման հիմնախնդիրը լրագրային բնագրային տեքստերի ճանաչելու, հասկանալու, լրատվական տեքստերի ոչ խոսքային բաղադրիչները յուրացնելու միջոցով: Նշվում է, որ ապրելով Հայաստանում, լրագրողները չունեն բավարար հնարավորություններ անգլալեզու լրագրողների հետ շփվելու համար: Արդյունավետ է կիրառել ուսուցման գործընթացում բնագրային լրատվական տեքստեր, ինչը կարող է մեծացնել կրթական գործընթացի արդյունավետությունը, օգնել, որ ուսանողները հաղթահարեն ոչ միայն քերականական, բառային, այլև հանրամշակութային, միջմշակութային և գործաբանական փոխներթափանցումը:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Alla MKRTCHYAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.