ԻՐԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ԱՎԱԳ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ ԱՆԳԼԵՐԵՆ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱԳՐՔԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.1.133Keywords:
դասագրքեր բարձր դասարանների համար, միջմշակութային հաղորդակցություն, մեթոդներ և հնարներ, ուսուցման սկզբունքները և բովանդակությունըAbstract
Հոդվածը նվիրված է դասագրքերի վերլուծությանն ու գնահատմանը ըստ բովանդակության, կառուցվածքի, վարժությունների համակարգի, ուսումնական նյութերի հետ աշխատելու հնարների: Հոդվածում դիտարկվում է նաև այդ դասագրքերի համապատասխանությունը ժամանակակից պահանջներին՝ որպես օտար լեզվի ուսուցման միջոց: Քննադատորեն նշվում է այն փաստը, որ դասագրքերը չեն անդրադառնում միջմշակութային հաղորդակցությանը, չկան երկու մշակույթների համեմատության վրա հիմնված վարժություններ, փաստավավերական տեքստեր: Վարժությունները հստակ տարբերակված չեն կատարման տեսանկյունից, ինչպես նաև չեն ապահովում բավարար թեմատիկ աշխատանք դասերի բառապաշարի հետ:
Հոդվածում ներկայացված են սովորողների շրջանում անցկացված հարցումների վերլուծության արդյունքները` ուսումնական նյութի ընտրության և այդ նյութի հիման վրա ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետության վերաբերյալ, ինչպես նաև խորհուրդ է տրվում ուսումնական գործընթացը կառուցել հաղորդակցական մոտեցման հիման վրա:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Karo KARAPETYAN, Hossein ASLANABADI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.