ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՏԻՊԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ` ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՄԻՋՈՑ

Authors

  • Գոհար ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.1.161

Keywords:

մեթոդաբանական տիպաբանություն, տարբերակված մոտեցում, յուրացման դժվարություն, յուրացման հեշտություն, ներլեզվային / միջլեզվային փոխներթափանցում, լեզվական սխալների կանխարգելում

Abstract

Սույն հոդվածի նպատակն է հակիրճ անդրադարձ կատարել այն լեզվահոգեբանական խնդիրներին, որոնց քննությունը անմիջականորեն առնչվում է օտար լեզուների դասավանդման արդյունավետության բարձրացմանը՝ մեթոդաբանական տիպաբանության մշակման սկզբունքների տեսանկյունից: Դասավանդման գործընթացում լեզվական միավորների ընդհանուր և տարբերակիչ հատկանիշների առանձնացումը միջլեզվական հաղորդակցության համատեքսում և դրանց խմբավորումը ըստ յուրացման դժվարությունների դիտարկվում է որպես կարևոր մեթոդական և լեզվահոգեբանական խնդիր:

Downloads

Published

2022-03-10

Issue

Section

Մեթոդիկա