ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՏԻՊԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ` ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՄԻՋՈՑ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.1.161Keywords:
մեթոդաբանական տիպաբանություն, տարբերակված մոտեցում, յուրացման դժվարություն, յուրացման հեշտություն, ներլեզվային / միջլեզվային փոխներթափանցում, լեզվական սխալների կանխարգելումAbstract
Սույն հոդվածի նպատակն է հակիրճ անդրադարձ կատարել այն լեզվահոգեբանական խնդիրներին, որոնց քննությունը անմիջականորեն առնչվում է օտար լեզուների դասավանդման արդյունավետության բարձրացմանը՝ մեթոդաբանական տիպաբանության մշակման սկզբունքների տեսանկյունից: Դասավանդման գործընթացում լեզվական միավորների ընդհանուր և տարբերակիչ հատկանիշների առանձնացումը միջլեզվական հաղորդակցության համատեքսում և դրանց խմբավորումը ըստ յուրացման դժվարությունների դիտարկվում է որպես կարևոր մեթոդական և լեզվահոգեբանական խնդիր:
Downloads
Published
2022-03-10
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2022 Գոհար ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.