ՖԻԼՄ-ԴԱՍԻ ԾՐԱԳԻՐ ԱՆԳԼԵՐԵՆԸ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՀԱՄԱՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.2.112Keywords:
ֆիլմեր, տեսանյութեր, օտար լեզվի դասընթաց, միջին մակարդակ, Ֆ.Ս.Ֆիցջերալդ, լեզվական հմտություններ, նմուշ-դաս, վերլուծական մտածողություն, «Մեծ Գեթսբին»Abstract
Ֆիլմերն ու տարμեր տեսանյութերը ուսուցիչների կողմից կիրառվում են օտար լեզվի դասընթացներում արդեն մի քանի տասնամյակ: Ֆիլմերի շնորհիվ ուսանողները ծանոթանում են կենդանի խոսակցական լեզվին, տարբեր արտասանությունների, խթանում են ուսանողների հետաքրքրությունը լեզվի նկատմամբ, նպաստում են զարգացելու լեզվական բոլոր չորս հմտությունները: Վերը նշվածից բացի ֆիլմերը ծառայում են որպես լեզվական նյութ, որի շուրջ ուսուցիչները մշակում են տարբեր բնույթի վարժություններ, որոնք առավել հետաքրքիր են դարձնում դասը, նպաստում են ուսանողների լեզվական և վերլուծական մտածողության զարգացմանը: Սույն հոդվածում ներկայացված է Օսկարի մրցանակակիր «Մեծ Գեթսբին» կինոնկարի մի հատվածի շուրջ հեղինակների կողմից մշակված դասի ծրագիր:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Nune TOVMASYAN, Ruzan GHAZARYAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.