ԻՍՊԱՆԵՐԵՆ ԴԱՐՁՎԱԾՔԱՅԻՆ ՄԻԱՎՈՐՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱԶԳԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՅԵՑԱԿԵՐՊԸ ԼԵԶՎԱԿԱՆ ԲՈՒՀՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.2.126Keywords:
դարձվածքային միավոր, ազգամշակութային μաղադրիչ, հասկացույթ, հաղորդակցական գործառույթ, հանրալեզվաբանական կոմպետենցիա, դարձվածաբանական միակցություն, հիմնանշանակային, հարանշանակային, մտավոր /մենթալ/ աշխարհ, լեզվամշակութային կառույց, դարձվածքային-իմաստաբանական դաշտAbstract
Սույն հոդվածում քննարկվում են իսպաներեն դարձվածքային միավորների ուսուցման որոշ հարցեր հասկացութային մոտեցման տեսանկյունից: Սահմանվում են «դարձվածքային միավոր», «հասկացույթ», «ինտենսիոնալ», «իմպլիկացիոնալ» հասկացությունները: Ներկայացվում է դարձվածքային միավորների ազգամշակութային μաղադրիչը, որը նոր բովանդակային բնութագրեր է ձեռք բերում տարբեր հասկացույթների մերձակա և հեռակա զուգորդական գոտիներում: Առանձնացվում են ուսուցողական նպատակներով կիրառվող դարձվածքային միավորների հիմնական գործառույթները:
Downloads
Published
2022-02-22
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2015 Լիանա ԱՐՍԵՆՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.