ԻՍՊԱՆԵՐԵՆ ԴԱՐՁՎԱԾՔԱՅԻՆ ՄԻԱՎՈՐՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱԶԳԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՅԵՑԱԿԵՐՊԸ ԼԵԶՎԱԿԱՆ ԲՈՒՀՈՒՄ

Authors

  • Լիանա ԱՐՍԵՆՅԱՆ Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.2.126

Keywords:

դարձվածքային միավոր, ազգամշակութային μաղադրիչ, հասկացույթ, հաղորդակցական գործառույթ, հանրալեզվաբանական կոմպետենցիա, դարձվածաբանական միակցություն, հիմնանշանակային, հարանշանակային, մտավոր /մենթալ/ աշխարհ, լեզվամշակութային կառույց, դարձվածքային-իմաստաբանական դաշտ

Abstract

Սույն հոդվածում քննարկվում են իսպաներեն դարձվածքային միավորների ուսուցման որոշ հարցեր հասկացութային մոտեցման տեսանկյունից: Սահմանվում են «դարձվածքային միավոր», «հասկացույթ», «ինտենսիոնալ», «իմպլիկացիոնալ» հասկացությունները: Ներկայացվում է դարձվածքային միավորների ազգամշակութային μաղադրիչը, որը նոր բովանդակային բնութագրեր է ձեռք բերում տարբեր հասկացույթների մերձակա և հեռակա զուգորդական գոտիներում: Առանձնացվում են ուսուցողական նպատակներով կիրառվող դարձվածքային միավորների հիմնական գործառույթները:

Downloads

Published

2022-02-22

Issue

Section

Մեթոդիկա