ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ ԻՐԱՆԻ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.1-2.197Keywords:
անգլերենը որպես օտար լեզու, մշակութային իրազեկություն, ավագ դպրոցի անգլերենի դասագրքեր, մշակույթ, անգլերենի դասընթացներ ԻրանումAbstract
Իրանի ավագ դպրոցների անգլերենի դասընթացում մշակութային իրազեկության զարգացումը լեզվի ուսումնասիրման խնդիրներից մեկն է: Աշակերտների մեծամասնությունն հստակ գիտելիքներ չունի ուսումնասիրվող լեզվի ժողովրդի մշակույթի վերաբերյալ: Ժամանակի ընթացքում ապագա սերունդների աշակերտների և անգլախոս հանրության միջև միջմշակութային հաղորդակցությունը ավելի ու ավելի կթուլանա: Դպրոցում վեց տարի անգլերեն ուսանելուց հետո աշակերտների անգլերեն հաղորդակցվելու կարողությունը կարծես թե բավարար չէ՝ մասամբ ավագ դպրոցներում անգլերենի՝ որպես օտար լեզվի դասագրքերի, մասամբ էլ դասավանդման գործընթացի և մեթոդների պատճառով: Սույն հոդվածում ուսումասիրության են ենթարկվում դասընթացի նպատակները և ավագ դպրոցի աշակերտների համար նախատեսված անգլերենի դասագրքերը՝ մանրակրկտորեն վերլուծելով Իրանի կրթության նախարարության կողմից և հրատարակված ավագ դպրոցների անգլերենի դասագրքերի բովանդակությունը:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 creativecommons.org
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.