ԹԱՐԳՄԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴ ԱՆԳԼԵՐԵՆ ԴԱՍԱՎԱՆԴԵԼԻՍ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.1-2.246Keywords:
մեթոդաբանություն, թարգմանություն, միջմշակութային հաղորդակցություն, լեզվի ուսուցում, թարգմանական մեթոդ, ուսուցանման միջոց, մանկավարժական գործիք, լեզվական հմտություններAbstract
Վերջին տարիներին կարևորվում է թարգմանության գործնական կիրառությունը օտար լեզուների դասավանդման գործընթացում: Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ թարգմանության գործընթացը կարող է կիրառվել որպես մանկավարժական գործիք: Կատարված հետազոտության արդյունքում պարզվել է, որ թարգմանական գործունեություններն օգնել են ուսանողներին այս կամ այն չափով զարգացնելու իրենց լեզվական տարբեր հմտությունները՝ խոսելու, լսելու, կարդալու, գրելու, ինչպես նաև բարելավելու բառապաշարը և քերականությունը:
Downloads
Published
2022-03-04
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2016 Լուիզա ԳԱՍՊԱՐՅԱՆ, Լուսինե ԲԱԳՈՒՄՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.