ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ԲԱՆԱՎՈՐ ԽՈՍՔԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.1-2.298Keywords:
երկխոսություն, մասնագիտական տերմինաբանություն, բանավոր խոսք, զրույց-բանավեճ, մասնագիտական շփում, դերային խաղերAbstract
Հոդվածում ներկայացված են բանավոր խոսքի ուսումնասիրության հարցերը ոչ լեզվական ֆակուլտետներում: Բառապաշարը և քերականության իմացությունը ոչ միշտ են ապահովում լեզվի հաղորդակցությունը: Բանավոր խոսքի հմտությունների ձևավորումը հնարավոր է դառնում դերային խաղերի միջոցով, որտեղ մեծ է երկխոսության դերը: Տվյալ մեթոդիկան արդյունավետ միջոց է ուսումնական գործընթացը բարելավելու համար: Այն թույլ է տալիս առավելագույնս մոտեցնել ուսումնական գործընթացը իրական հաղորդակցմանը և նպաստում է ուսանողների ապագա գիտական գործունեությանը:
Downloads
Published
2016-05-19
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2016 Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.