ԽՈՍՔԻ ՏԵՄՊԸ ԵՎ ԴՐԱ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2017.21.2.072Keywords:
խոսքի տեմպ, արագ/դանդաղ տեմպ, վերաբերմունքային առումով նշույթավորված/չեզոք տեմպ, առոգանական և արտալեզվական միջոցներ, ուղերձ, հասցեատերAbstract
Հոդվածը նպատակ ունի վեր հանել այնպիսի խնդիրներ, որոնց շատ հաճախ բախվում են դասավանդողներն ու սովորողները ուսումնառության գործընթացում: Խոսքի տեմպը, որն առոգանական միջոցների շարքում կարևոր տեղ է գրավում, պետք է առանձնահատուկ ուշադրության արժանանա: Այդ առումով անգնահատելի է դասախոսությունների դերը, որոնց միջոցով առավել հեշտանում է տեմպի ճիշտ կիրառման ուսուցումը:
Downloads
Published
2022-01-04
Issue
Section
Լեզվաբանություն
License
Copyright (c) 2017 Մարիամ ԽԱԺԱԿՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.