ԽՈՍՔԻ ՏԵՄՊԸ ԵՎ ԴՐԱ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Authors

  • Մարիամ ԽԱԺԱԿՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2017.21.2.072

Keywords:

խոսքի տեմպ, արագ/դանդաղ տեմպ, վերաբերմունքային առումով նշույթավորված/չեզոք տեմպ, առոգանական և արտալեզվական միջոցներ, ուղերձ, հասցեատեր

Abstract

Հոդվածը նպատակ ունի վեր հանել այնպիսի խնդիրներ, որոնց շատ հաճախ բախվում են դասավանդողներն ու սովորողները ուսումնառության գործընթացում: Խոսքի տեմպը, որն առոգանական միջոցների շարքում կարևոր տեղ է գրավում, պետք է առանձնահատուկ ուշադրության արժանանա: Այդ առումով անգնահատելի է դասախոսությունների դերը, որոնց միջոցով առավել հեշտանում է տեմպի ճիշտ կիրառման ուսուցումը:

Downloads

Published

2022-01-04

Issue

Section

Լեզվաբանություն