ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ-ԹԱՐԳՄԱՆԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԱՐԱԳԱՑՎԱԾ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2018.22.2.139Keywords:
թարգմանություն, քերականական-թարգմանական մեթոդ, նախադասության կառուցվածք, քերականական ժամանակաձևեր, քերականական համարժեք, բառապաշարAbstract
Հոդվածում դիտարկվում են անգլերենի արագացված դասընթացների ժամանակ քերականական-թարգմանական մեթոդի կիրառմամբ բառապաշարի և քերականական ժամանակաձևերի մատուցման միջոցներն ու սկզբունքները: Սույն մեթոդի հիմքում ընկած է յուրաքանչյուր բառով կազմված առավել գործածվող արտահայտությունների և բառակապակցությունների հայերենից անգլերեն թարգմանության միջոցով քերականական ձևերի և բառապաշարի մատուցումը: Ուշադրության է արժանանում այն հանգամանքը, որ իմանալով նախադասության կառուցվածքի սկզբունքներն ու աշխատելով պատրաստի արտահայտությունների հետ՝ ուսանողը/սովորողը հեշտությամբ է թարգմանում հայերենից անգլերեն և կառուցում սեփական խոսքը:
Downloads
Published
2018-11-12
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2018 Author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.