«ՆՈՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ» ԿԵՐՊԱՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՄԱՄՈՒԼՈՒՄ (ԸՍՏ ԻՄԱՍՏԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԱՅԻՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ)
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2019.23.1.117Keywords:
միջազգային մամուլի հաղորդագրություններ, իմաստակառուցվածքային առանձնահատկություններ, բառային մակարդակ, շարահյուսական մակարդակ, իմաստային խմբեր, խոսքի մասեր, բառակապակցություններ, շարակարգային առանձնահատկություններAbstract
Տվյալ հոդվածում քննարկվում է «Նոր Հայաստանի» կերպարն ըստ միջազգային մամուլի հաղորդագրությունների: Ուսումնասիրության նյութ են հանդիսանում հեղինակավոր լրատվամիջոցների կողմից տեղեկատվական ու վերլուծական բնույթի հրապարակումները և նրանցում գործածվող լեզվամիավորները ըստ երկու մակարդակների` բառային և շարահյուսական: Բառային մակարդակում դասակարգված են հասարակական և սոցիալ-քաղաքական բնույթի բովանդակություն հաղորդող գոյականները, ածականները, բայերը և մակբայները, իսկ շարահյուսական մակարդակում` լայնորեն գործածվող բառակապակցությունները որպես հաղորդման և ներգործման գործառույթներ իրացնող շարույթներ:
Downloads
Published
2020-05-31
Issue
Section
Լեզվաբանություն
License
Copyright (c) 2020 Author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.