ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՈՐՈՇ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2019.23.1.193Keywords:
ուսուցման մեթոդներ, ակտիվ ուսուցման մեթոդ, երկլեզու մեթոդ, ուղիղ մեթոդ, հաղորդակցական մեթոդ, քերականականթարգմանական մեթոդ, դասավանդման ոճեր, կարգապահական ոճ, դասախոսակենտրոն ոճ, ուսանողակենտրոն ոճ, քերականական համարժեք, բառապաշարAbstract
Հոդվածում դիտարկվում են արդի դասավանդման մեթոդների կիրառմամբ օտար լեզվի բառապաշարի և քերականական ժամանակաձևերի մատուցման արդյունավետ միջոցներն ու սկզբունքները, ինչպես նաև ներկայացվող մեթոդների բովանդակությունը, առանձնահատկությունները, դասավանդման քայլերի հաջորդականությունը, դասաժամի արդյունավետ օգտագործումը, նյութի ճիշտ բաշխումը ժամանակի մեջ և այլ մեթոդական նրբություններ: Անդրադարձ է կատարվում նաև ուսուցման ոճերին, որոնք մեթոդի ընտրության հիմքում են: Դրանցով են պայմանավորված նաև դասավանդողի և սովորողի դերը, իրավունքներն ու պարտականությունները դասավանդման գործընթացում: Որոշ մեթոդներ միտված են զարգացնելու լեզվի ուսուցման բոլոր հմտությունները՝ լսել, խոսել, գրել, կարդալ, իսկ մյուսները շեշտը դնում են կոնկրետ հմտությունների վրա: Մեթոդի ընտրության հարցում կարևոր է նաև հաշվի առնել, արդյոք դասընթացն անհատական է, թե՝ խմբակային, ինչ ունակություններ և գիտելիքների բազա ունի սովորողը և այլն:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.