ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ԵՎ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄՆԵՐԻ ԼԵԶՎԱՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

  • Լիլիթ ՄՈՎՍԵՍՅԱՆ Վ.Բրյուսովի անվ. պետական համալսարան
  • Ջուլիա ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ Վ.Բրյուսովի անվ. պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2020.24.1.064

Keywords:

մարքեթինգ, լեզվաբանություն, հայաստանյան բրենդներ, հայաստանյան ապրանքներ, անվանման ռազմավարական միջոցներ, լեզվական հատկանիշներ, գործաբանություն, գործաբանական արժեք, նյարդամարքեթինգ

Abstract

Սույն հոդվածում ներկայացվում է լեզվաբանության դերը մարքեթինգային տեքստերի հաղորդակցական համատեքստում: Մարքեթինգի սկզբնավորումից ի վեր լեզվաբանությունն ու մարքեթինգը գործել են ձեռք ձեռքի տված՝ ի նպաստ նախապես մշակված մարքեթինգային ռազմավարական նպատակների իրականացմանը: Հոդվածում քննարկվում է բրենդինգի գործոնը հաճախորդի ենթագիտակցության մեջ առաջարկվող ապրանքի տարբերվող և տպավորվող պատկերի ձևավորման մեջ: Աշխատանքի նպատակն է օրինակներով հիմնավորել բրենդինգում լեզվի ներակա ռազմավարական կարևորությունն ու ազդեցությունը հաճախորդի ընկալման, հիշողության, վերաբերմունքի և վարքագծի վրա: Ներկայիս ժամանակաշրջանում, երբ կազմակերպությունները փորձում են դիրքավորվել տարածքային և մշակութային համեմատաբար մեծ շուկաներում, բրենդի անվանման գործընթացն առավել է կարևորվում, քան երբևիցե:

Downloads

Published

2020-06-25

Issue

Section

Լեզվաբանություն