ԱՆԳԼԵՐԵՆ ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ՄԵԴԻԱԴԻՍԿՈՒՐՍԻ ՆԵՐԳՈՐԾՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՊԱՀՈՎՈՂ ԼԵԶՎԱՈՃԱԿԱՆ ՏԱՐՐԵՐԻ ՀՆՉՅՈՒՆԱԿԱՆ ԽՈՒՄԲԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2020.24.1.084Keywords:
English advertising media discourse, speech impact, linguostylistic devices, phonetic means of speech impactAbstract
Գովազդային խոսքի արդյունավետությունը խորապես պայմանավորված է դրանում կիրառվող լեզվաոճական միջոցների բնույթով: Ժամանակակից անգլերեն գովազդային մեդիադիսկուրսում կիրառվող լեզվաոճական հնարների ուսումնասիրությունը թույլ է տալիս դրանք դասակարգել հետևյալ հինգ խմբերի՝ հնչյունական, այլաբերական, գրաֆիկական, շարահյուսական և բառախաղային հնարներ: Հնչյունական հնարները կարևոր դեր ունեն խոսքային ներգործման համատեքստում, մասնավորապես՝ գովազդային հաղորդումներն ավելի արդյունավետ դարձնելու առումով: Ստեղծելով յուրահատուկ ռիթմիկ պատկեր՝ դրանք ապահովում են գովազդային հաղորդումների բարեհնչունությունն ու դյուրին մտապահումը, ինչն էլ իր հերթին նպաստում է ներգործման արդյունավետության բարձրացմանը:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.