ԱՆԳԼԵՐԵՆ ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ՄԵԴԻԱԴԻՍԿՈՒՐՍԻ ՆԵՐԳՈՐԾՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՊԱՀՈՎՈՂ ԼԵԶՎԱԿԱՆ ՏԱՐՐԵՐԻ ԳՐԱՖԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ՇԱՐԱՀՅՈՒՍԱԿԱՆ ԽՄԲԵՐՆ ՈՒ ԽՈՍՔԻ ՄԱՍԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

  • Համլետ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2021.25.1.048

Keywords:

անգլերեն գովազդային մեդիադիսկուրս, խոսքային ներգործում, լեզվական հնարներ, ներգործման շարահյուսական միջոցներ, գրաֆիկական հնարներ

Abstract

Գովազդային դիսկուրսը մեդիալեզվաբանության մեջ դիտարկվում է որպես գործառական ինքնուրույն ոճ, քանի որ գովազդային խոսքն իր բնույթով յուրահատուկ է և առանձնանում է մեդիադիսկուրսի մյուս բաղադրիչներից: Գովազդային մեդիադիսկուրսի ներգործման հիմքում ներգործվողի ուշադրության գրավումն է և հենց այդ նպատակով էլ կիրառվում են ամենատարբեր լեզվական հնարներն ու միջոցները, որոնք ոչ միայն խթանում ե գովազդային հաղորդման ընկալումը, այլև բովանդակային-կառուցվածքային առանձնահատկությունների միջոցով ամրապնդում ներգործող-ներգործվող կապը: Այս առումով կարևոր են թե՛ գրաֆիկական և թե՛ շարահյուսական միջոցները, որոնց կիրառումը նպաստում է ներգործուն տեքստերիստեղծմանը: Այս լեզվական միջոցներն ավելի արդյունավետ են դառնում,երբ զուգակցվում են տարբեր խոսքի մասերի, մասնավորապես՝ բայերի ևածականների նպատակային ընտրությամբ:

Downloads

Published

2021-04-14

Issue

Section

Լեզվաբանություն