ՔՆՆԱԴԱՏԱԿԱՆ ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2021.25.1.118Keywords:
քննադատական մտածողության հմտություններ, Փոլ-Էլդերի քննադատական մտածողության համակարգ, նախապաշարմունքներ և կողմնակալություն, համընդհանուր մտավոր չափանիշներ, մտքի տարրեր, մտավոր հատկություններAbstract
Սույն հոդվածի նպատակն է վերաարժևորել քննադատական մտածողությունը և դրա դերը կրթության ոլորտում: Վերջինիս մասին շատ է խոսվում տարբեր կրթական շրջանակներում, բայց գլխավոր հարցը հետևյալն է` ի՞նչ է քննադատական մտածողությունը, ինչպե՞ս կարող ենք այն կանոնավոր կերպով կիրառել դասապրոցեսի ընթացքում: Ելնելով այն ենթադրությունից, որ քննադատական մտածողությունը հաճախ շատ ավելի դժվար է սովորեցնել, քան սահմանել՝ հոդվածում փորձ է կատարվել բացատրել լայնորեն օգտագործվող հասկացությունը Փոլ-Էլդերի քննադատական մտածողության համակարգի լույսի ներքո: Ուսումնասիրության գործնական նպատակն է օգնել ուսուցիչներին կիրառել որոշ մեթոդներ՝ խթանելու քննադատական մտածողությունը և ապահովելու ավելի որակյալ ուսուցման արդյունքներ:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Liana BARSEGHYAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.