ՆՈՐԱՐԱՐԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ՀԱՄԱԴՐՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ԳՐԱՎԱԿԱՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2021.25.1.145Keywords:
համադրական ուսուցում, նորարարական ուսումնառության մեթոդներ, լեզվական հմտություններ, համադրային ստեղծագործական կարողություն, «խնդրի լուծում», տրանսֆորմատիվ ուսուցման մեթոդAbstract
Լեզվական հմտությունների զարգացումը հանրային և քաղաքական խորը ճգնաժամի, ինչպես նաև թագավարակի համաճարակի պայմաններում մարտահրավեր է բուհերում օտար լեզուներ դասավանդողների համար: Կրթական գործընթացի արդյունավետությունը կախված է նորարարական մեթոդների կիրառումից և ճիշտ համադրումից: Սույն հոդվածում քննարկվում են նորարարական մեթոդները համադրելու ուղիները՝ ուսումնառողների պահանջները բավարարելու համար ուսուցման ավելի արդյունավետ մոտեցում մշակելու նպատակով:
Downloads
Published
2021-04-14
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2021 creativecommons.org
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.