ԵՐԳԵՐԻ ԴԵՐԸ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՈՎ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2021.25.1.156Keywords:
օտար լեզվի ուսուցում, հաղորդակցական մեթոդ, երգեր, նոր բառապաշար, համատեքստ, քերականական կառույցներ, առցանց հարթակներ, ռեսուրսներAbstract
Օտար լեզվի դասավանդման մեջ երգերը կարող են ծառայել որպես նոր բառապաշարի որոշակի ենթատեքստերում կիրառման հրաշալի աղբյուր: Նրանք նաև օգնում են առավել արդյունավետ ձևավորել և ընկալել քերականական կառույցները: Սույն հոդվածում քննարկվում են երգերով օտար լեզվի ուսուցման դասերի համար մշակված վարժություններ և հանձնարարություններ, որոնք կնպաստեն նյութի յուրացմանը, բառապաշարի ավելի հեշտ մտապահելուն, ինչպես նաև բանավոր խոսքի հղկմանը: Ներկայացվում են նաև մի շարք առցանց հարթակներ և գործիքներ, որոնց կիրառմամբ՝ երգերով օտար լեզվի ուսուցման դասերը դառնում են դյուրին, հետաքրքիր և ակտիվ:
Downloads
Published
2021-04-14
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2021 creativecommons.org
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.