ԿԵՆԴԱՆԻ ԴԻՄԱԿԻ ԵՎ ՄԵՐԿ ԴԻՄԱԿԻ ԹԱՏՐՈՆՆԵՐԸ (ԷԴՈՒԱՐԴՈ ԴԵ ՖԻԼԻՊՈՅԻ «ՊՈՒԼՉԻՆԵԼԼԱՅԻ ՈՐԴԻՆ» ԿԱՏԱԿԵՐԳՈՒԹՅԱՆ ՕՐԻՆԱԿՈՎ)
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2021.25.2.152Keywords:
կոմեդիա դել արտե, Էդուարդո դե Ֆիլիպո, Պիրանդելլո, դիմակ, Պուլչինելլա, թատրոն, հանպատրաստից խաղAbstract
Հոդվածը նվիրված է կոմեդիա դել արտեի ավանդույթին և դրա արտահայտմանը Էդուարդո դե Ֆիլիպոյի «Պուլչինելլայի որդին» դրամայում: Պուլչինելլան իտալական ավանդական թատրոնի կենտրոնական զաննիներից է: Հոդվածի նպատակն է ցուցադրել, թե ինչպես է Պուլչինելլայի դիմակի օգնությամբ Էդուարդո դե Ֆիլիպոն վերլուծում 20-րդ դարի թատրոնի որոշ հիմնական դրույթներ` կենտրոնանալով հասարակություն-թատրոն հարաբերության վրա և արտացոլելով այդ կապից առաջ եկող խնդիրները: Դրա հետ մեկտեղ հոդվածում ներկայացվում են անցյալի և ներկայի անհամատեղելիության շուրջ Էդուարդո դե Ֆիլիպոյի մտորումները և դրանց վերլուծումը կոմեդիա դել արտեի ավանդույթի օգնությամբ:
Downloads
Published
2022-03-15
Issue
Section
Գրականագիտություն
License
Copyright (c) 2022 Անի ՀԱՄԲԱՐՁՈՒՄՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.