ԲԱՌԱՏԵՏՐԸ՝ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ԳՈՐԾԻՔ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2023.27.1.077Keywords:
ակտիվ և պասիվ բառապաշար, պատահական ուսուցում, ներգրավվածության աստիճան, բառապաշարի թեստեր, բառատետրAbstract
Բառապաշարի ուսուցումը աստիճանական և շարունակական գործընթաց է, որը խիստ կարևոր և անհրաժեշտ է օտար լեզվի յուրացման և այդ լեզվով հաղորդակցվելու համար: Եթե պասիվ բառապաշարը նպաստում է ընթերցանության և լսելու հմտությունների զարգացմանը, ապա ակտիվ բառապաշարը խթանում է բանավոր և գրավոր խոսքը: Սույն ուսումնասիրության կիզակետում ակտիվ բառապաշարի ուսուցանումն է: Մասնավորապես, մատնանշվում է, որ բառապաշարի ուսուցման գործընթացում մեծ նշանակություն ունի սովորողի ներգրավվածության աստիճանը: Ինչպես ցույց են տալիս հետազոտությունները, ներգրավվածության աստիճանը պայմանավորող հիմնական գործոններն են՝ կարիքը, որոնումը և գնահատումը: Հոդվածի նպատակն է ներկայացնել, թե ինչպես է բառապաշարի նոթատետրը/բառատետրը նպաստում բառապաշարի ընդլայնմանը և նկարագրել բառատետրը որպես նպատակային և ինքնուրույն ուսուցման գործիք կիրառելու փորձը սովորողների կողմից: Հետազոտության մեջ կիրառված մեթոդներն են` բառապաշարի ծավալի որոշարկման թեստ, ակտիվ բառապաշարի թեստ, բառապաշարի նոթատետրի տեխնիկայի ներդրում, բառապաշարի մնացորդային գիտելիքի չափման թեստ և հարցազրույց:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Astghik CHUBARYAN , Mariam VARDANYAN, Ruzanna STUBBS
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.