«ԻՐԱՆԱԿԱՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/jos.2023.24.2.289Keywords:
Իրանական մշակույթի պատմություն, մեթոդաբանություն, դասավանդում, ստեղծագործական գործունեություն, հետազոտությունAbstract
«Իրանական մշակույթի պատմություն» առարկայի դասավանդումը ԵՊՀ իրանագիտության ամբիոնի առարկայացանկում ընդգրկվել է վերջին տարիների ընթացքում։ Դասընթացն իրանագիտության ամբիոնի դասացանկում ներառելը պայմանավորված է ուսանողների՝ թեմայի նկատմամբ մեծ հետաքրքրվածությամբ և դրա արդիականությամբ։ Առարկայի շրջանակներում ներկայացվում է իրանական մշակույթի պատմությունը՝ սկսած առաջին քաղաքակրթություններից մինչև ներկա ժամանակաշրջանը։
Դասընթացը ամուր հիմք է հանդիսանում ուսանողների համար՝ հետագայում իրանական գրականությունն ու արվեստը, ինչպես նաև քաղաքական ու դիվանագիտական առանձնահատկությունները ավելի լավ ըմբռնելու համար։
Առարկայի դասավանդման մեթոդաբանությունը մշակված է իրանագիտության ամբիոնի դասախոսի կողմից և հիմնված է առկա, արդի հետազոտությունների վրա։
Սույն հոդվածում քննության է առվում դասախոսի կողմից մշակված ուսուցման մեթոդաբանությունը, որը կիրառվում է ԵՊՀ -ում արդեն հինգ տարի։
Բանալի բառեր։ Իրանական մշակույթի պատմություն, մեթոդաբանություն, դասավանդում, ստեղծագործական գործունեություն, հետազոտություն
References
Bates, A.W., Teaching in a Digital Age, BCcampus, British Columbia, 2019
Dema, O., and Moeller, A., Teaching culture in the 21st-century language classroom, Faculty Publications: Department of Teaching, Learning and Teacher Education, 2012
Hellebrandt, J., Multimedia and foreign language teacher: A humanistic perspective. University Press of America, Maryland, 1996
Herron, C., Cole, S., Corrie, C., & Dubreil, S., The effectiveness of a video-based curriculum in teaching culture, The Modern Language Journal, 83(4), 1999
Lee, L., Promoting intercultural exchanges with blogs and podcasting: A study of Spanish-American telecollaboration. Computer Assisted Language Learning, 2009
Maor, D. & Roberts, P., Does the TPACK framework help to design a more engaging learning environment? In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Chesapeake, VA: AACE, 2011
Michio, K., Future of Education, ISTE 2016, https://edtechmagazine.com/k12/article/2016/06/iste-2016-michio-kaku-says-education-needs-revolution, last seen: 22.10.2023
Spalding, D., How to teach adults: Plan your class, teach your students, change the world, Jossey-Bass, Hoboken, 2014
Դասավանդման, Ուսումնառության և գնահատման մեթոդներ, «ՀՖԿՍՊԻ» հիմնադրամ որակի ապահովման բաժին
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Noonik Darbinian
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Հոդվածների նկատմամբ հեղինակների հեղինակային իրավունքը պահպանվում է:
Երրորդ կողմի թույլատրված կրկնակի օգտագործումը սահմանվում է հետևյալ օգտագործման լիցենզիայով.
Creative Commons վերագրում-ոչ առևտրային (CC BY-NC): CC BY-NC օգտագործողներին թույլ է տալիս պատճենել և տարածեք հոդվածլ ոչ կոմերցիոն նպատակներով: Օգտագործողները կարող են վերաձևակերպել, փոփոխել նյութը, հարմարեցնել այն տեքստին՝ հղում անելով
լիցենզիային։ Լիցենզիայի մանրամասները հասանելի են
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ հասցեով:
Այս լիցենզիայի համաձայն հոդվածների նկատմամբ հեղինակների հեղինակային իրավունքը պահպանվում է, սակայն
«Արևելագիտության հարցեր» ամսագիրը և Երևանի պետական համալսարանի հրատարակչությունը ստանում են հոդվածը թղթային և էլեկտրոնային տարբերակով հրատարակելու և երրորդ անձնանց՝ բնօրինակին պատշաճ կերպով հղում անելու պայմանով այն օգտագործելու, տարածելու և վերարտադրելու իրավունք տալուլ ոչ բացառիկ լիցենզիա: Համապատասխան մեջբերումը բնօրինակին սովորական հղումն է: Հեղինակների կամ հրատարակիչների թույլտվություն չի պահանջվում: