ՆԵՐԴՐՈՒՄԱՅԻՆ ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՅԱՑՄԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆԱԿԱԼՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/SBMP/2023.6.2.016Keywords:
ներդրում, որոշման կայացում, կողմնակալություն, էվրիստիկա, անորոշություն, ֆինանսական գործիքներ, ակնկալիքներ, տեղեկատվություն փնտրող վարքագիծAbstract
Հոդվածում քննարկվում են անորոշության իրավիճակում ներդրումային որոշումների կայացման հարցերը ճանաչողական կողմնակալության լույսի ներքո: Բաժնետոմսերի առևտրի գործընթացը պահանջում է գնելու/վաճառելու որոշումներ կայացնել անորոշ և ծայրահեղ ժամանակային սահմանափակումների պայմաններում: Մշտապես փոփոխվող շուկայում որոշումներն ընդունվում են ակնթարթորեն, և ճանաչողական կողմնակալությունները և էվրիստիկաները պայմանավորում են որոշումների արագությունն ու որակը: Տեղեկատվությունը և ակնկալիքները գործընթացի ճանաչողական բաղադրիչի առանցքն են և կարող են ազդել կողմնակալության վրա:
References
Behavioral finance: psychology, decision-making and markets. Ackert, Deaves, 2010, 392p.
BEHAVIORAL FINANCE: How Psychological Factors Can Influence the Stock Market, Kaufmann, 2021, 140p.
A Brief Overview of Over 160 Cognitive Biases, Durmus, 2022,232 p
Market Mind Games, D. Shull, 2012, 270p.
The psychology of trading, B.N. Steenbarger, 2003, 330 p.
The behavioral Investor, D. Crosby, 2018, 257 p.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Arevik Heboyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.