ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԵՎ ԱՅԼ ԵՐԿՐՆԵՐՈՒՄ

Authors

  • Ս. Հ. Պողոսյան ՀՀ Պետական կառավարման ակադեմիա
  • Վ. Ա. Մեսրոբյան ՀՀ Պետական կառավարման ակադեմիա

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.1.100

Keywords:

բարձրագույն կրթություն, տարբեր երկրներ, կրթա- կան համակարգ, հոգեբանական առանձնահատկություն, տարբերություններ, ընդհանրություններ։

Abstract

Հոդվածում ներկայացված են բարձրագույն կրթության հոգեբանա- կան առանձնահատկությունները տարբեր երկրներում։ Նպատակն է ուսումնասիրել կրթության կառավարման հոգեբանական յուրահատկությունները եւ բացահայտել տարբեր երկրների կրթական համակարգերի տարբերությունները եւ ընդհանրությունները: Որպես մեթոդ ընտրել ենք համեմատությունը, իսկ որպես համեմատության չափորոշիչներ առանձնացրել ենք բարձրագույն կրթության աստիճանը, ուսման տեւողությունը, դասախոսի մասնագիտական-հոգեբանական որակները: Նման ուսում- նասիրությունը հնարավորություն կընձեռի բացահայտել տարբեր երկրների դասախոսների մասնագիտական-հոգեբանական որակները, ինչի հիման վրա էլ կարող ենք կազմել դասախոսի հոգեբանական դիմանկարը:

Downloads

Published

2021-06-11

How to Cite

Պողոսյան Ս. Հ., & Մեսրոբյան Վ. Ա. (2021). ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԵՎ ԱՅԼ ԵՐԿՐՆԵՐՈՒՄ. Արդի հոգեբանություն, 4(1 (8), 100–109. https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.1.100

Issue

Section

Articles