ԵՐԵՎԱՆԻ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՆԵՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂ ԴԵՌԱՀԱՍՆԵՐԻ ԱԳՐԵՍԻՎՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՏԱԳՆԱՊԱՅՆՈՒԹՅԱՆ ԴՐՍԵՎՈՐՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/SBMP/2020.3.1.016Keywords:
դեռահաս, ավագ դպրոց, հոգեվիճակ, ագրեսիվություն, տագնապայնությունAbstract
Հետազոտությունը Երեւան քաղաքի ավագ դպրոցներում սովորող 14-15 տարեկան դեռահասների առողջական վիճակի եւ հոգեհուզական վիճակի ու հարմարման առանձնահատկությունների ուսումնասիրմանը նվիրված աշխատանքի մի հատվածն է, որի նպատակն է պարզել նրանց մոտ ագրեսիվության եւ տագնապայնության դրսեւորման առանձնահատկությունները։ Հետազոտությանը մասնակցել են Երեւան քաղաքի ավագ դպրոցներում սովորող 14-15 տարեկան 439 դեռահասներ (250 աղջիկ եւ 189 տղա)։ Ըստ ստացված տվյալների դեռահասների մեծ մասին բնորոշ է միջին մակարդակի ագրեսիվությունն ու տագնապայնությունը, ընդ որում դրանց ցուցանիշների տարբեր մակարդակների միջեւ հայտնաբերվեցին ուղիղ եւ հակադարձ կոռելյացիոն կապեր։ Սակայն ստացված արդյունքները բնութագրում են միայն երեւանաբնակ դեռահասների ագրեսիվության եւ տագնապայնության դրսեւորման առանձնահատկությունները: Մեր կարծի- քով անհրաժեշտություն է զգացվում ընդլայնել հետազոտության ընտրանքը ինչպես տարբեր մարզերի՝ մարզկենտրոնների եւ գյուղերի, այնպես էլ Արցախի միեւնույն տարիքի դեռահասների շրջանում՝ հայ դեռահասների մոտ ագրեսիվության եւ տագնապայնության դրսեւորման առանձնահատ- կությունների համեմատական վերլուծության համար։
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Արդի հոգեբանություն
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.