ԿՅԱՆՔԻ ԴԺՎԱՐ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐՈՒՄ ՔՈՓԻՆԳ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՅՐՄԱՆ ՓՈԽԿԱՊԱԿՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻ ՄՈՏ
DOI:
https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.2.043Keywords:
մասնագիտական այրում,, մասնագիտական ծանրաբեռնվածություն,, մանկավարժական գործունեություն,, սթրես,, քոփինգ ռազմավարություններ։Abstract
Ուսումնասիրության նպատակն է պարզել մանկավարժների մասնա- գիտական այրման մակարդակը, սթրեսային իրավիճակներին դիմակայելու քոփինգ ռազմավարությունները, ինչպես նաեւ՝ մասնագիտական այրման մակարդակի եւ նախընտրելի քոփինգ վարքի միջեւ կապի առկայությունը։ Հետազոտության ընտրանքն են կազմել հանրապետության տարբեր մարզերի 106 մանկավարժներ։ Կիրառված մեթոդիկաների արդյունքում, հետազոտա- կան տվյալների վերլուծության հիման վրա, մանկավարժների մասնա- գիտական ան եւ նախընտրելի քոփինգ ռազմավարությունների միջեւ հաստատվել է կապ։
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Հեղինակն(ներ)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.