ՈւՍԱՆՈՂԻ ԲԱՐԵԿԵՑՈՒԹՅԱՆ ՍՈՑԻԱԼ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՈՐՈՇ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.2.189Keywords:
hոգեբանական բարեկեցություն,, սոցիալ- հոգեբանական բարեկեցություն,, համախմբվածություն,, հարմարում, բավարարվածությունAbstract
Հոդվածը նվիրված արդի հոգեբանության կարեւոր հիմնախնդիրներից մեկին՝ ուսանողի բարեկեցության հիմնախնդրին: Աշխատանքում տեսական վերլուծությամբ լուսաբանվում են անձի բարեկեցության մի շարք մոտեցումներ, որտեղ ներկայացվում են բարեկեցության տեսակներն ու դրսեւորման ձեւերը, կառուցվածքն ու առանձնահատկությունները: Հեղինակի կողմից ուսումնասիրվել են մի շարք գործոններ՝ ուսանողի ուսումնական գործունեությամբ բավարարվածությունը, խմբային համախմբվածությունը ու սոցիալական հարմարումը, ինչպես նաեւ այդ գործոնների փոխադարձ կապվածությունը: Տեսական եւ հետազոտական արդյունքների վերլուծության համաձայն, որքան էլ ուսանողական կյանքը ենթարկվում է որոշակի կարգի, կարգավորվում է որոշակի կանոններով եւ նորմերով, ինչը ապահովագրում է սեփական անձը ոչ հաճելի իրադարձություններից, այնուամենայնիվ, ուսանողի հոգեբանական բարեկեցությունը կրթական սոցիալական միջավայրում առավելապես պայմանավորված է հարմարման եւ համախմբման բարձր դրսեւորմամբ, ուսումնական գործունեությունից ուսանողների բավարարվածության բարձր մակարդակով:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Հեղինակն(ներ)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.