АКТУАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО СОПРОВОЖДЕНИЯ И САМООПРЕДЕЛЕНИЯ УЧАЩИХСЯ
DOI:
https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.2.260Keywords:
ինքնորոշում, մասնագիտական ուղղորդում, կոմպե- տենտություն, խորհրդատվություն, արհեստավարժություն, տեխնոլոգիաներ։Abstract
Հոդվածը նվիրված է պատանիների ինքնորոշմանը, անձի կայացմանը։ Ներկայացված են անձնային բնութագրումներ, որոնք նպաստում են ուսումնական գործունեության արդյունավետությանը։ Հոդվածում տեղ են գտել հոգեբանական ուղղորդման եւ ինքնորոշման գործընթացում առկա արտաքին եւ ներքին գործոնները, աջակցման տեխնոլոգիաների մշակման փուլերը։ Ապագա մասնագետների համար, ուսումնական գործունեության արդյունավետությունն ապահովող անձնային առանձնահատկությունների եւ ինքնորոշման հետ մեկտեղ՝ առավել կարեւորվում են մասնագիտական գործունեության եւ կոմպետենցիաների մասին իրատեսական պատկերացումները, ինչպես նաեւ տվյալ բնագավառի հեղինակավոր արհեստավարժների հաջողված փորձը։ Հոդվածում մանրամասն ներկայացվում է նաեւ մասնագիտական կոմպետենտության հիմնախնդիրը։
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Հեղինակն(ներ)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.