ՍՊԱՌՈՂԱԿԱՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԱՆՁԻ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԱՐՔՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2022.5.1.133

Keywords:

անձ, տնտեսական վարք, մոդելավորում, դրդապատճառներ,, ընտրանքներ, սպառում, հոգեբանական գործոններ

Abstract

Անձի տնտեսական վարքին առնչվող հիմնախնդիրները, որոնք եղել եւ մնում են տնտեսագիտական տեսությունների ուշադրության կենտրոնում, այսօր արդեն դարձել են միջգիտակարգային հետազոտության առարկա: Արդիական են հատկապես այնպիսի հետազոտությունները, որոնք առնչվում են անձի տնտեսական վարքի՝ հոգեբանական գործոններով պայմանավոր- ված օրինաչափություններին: Այս ուղղությամբ իրականացվող հետազոտությունների նպատակն է պարզել, թե ինչպես են հոգեբանական առանձնահատկություններն եւ սոցիոհոգեբանական գործոնները ազդում անձի տնտե- սական վարքի վրա: Գիտնականները մաթեմատիկական մեթոդների գործա- դրմամբ կառուցում են անձի՝ հոգեբանական օրինաչափություններով պայ- մանավորված տնտեսական վարքի առավել իրատեսական մոդելներ: Հոդվածում, անդրադառնալով անձի տնտեսական վարքի հիմնախնդրին, վերլուծվել են սպառողական ընտրանքների գործընթացում հոգեբանական գործոններով պայմանավորված օրինաչափությունների բացահայտմանը միտ- ված հարցումների արդյունքները: Առաջադրված նպատակին հասնելու հա- մար մշակվել է հատուկ հարցարան, որում ներկայացնում են սպառողների ընտրության տարաբնույթ իրավիճակները։ Հարցմանը մասնակցել է 122 մասնակից (արական եւ իգական սեռի), որոնց միջին տարիքը կազմել է 32,6։

Downloads

Published

2022-01-17

How to Cite

Ոսկանյան Կ. ., & Ավանեսյան Հ. . (2022). ՍՊԱՌՈՂԱԿԱՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԱՆՁԻ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԱՐՔՈՒՄ. Արդի հոգեբանություն, 5(1(10), 133–140. https://doi.org/10.46991/SBMP/2022.5.1.133

Issue

Section

Articles