ԵՊՀ «ՍԵՐՎԻՍ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻ ՀԵՌԱՎԱՐ ԲԱՂԱԴՐԻՉՆ ՈՒ ԴՐԱ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.1.031Keywords:
learning practice, distance learning practice, ServiceAbstract
Աշխատանքում փորձ է կատարվել համակարգված կերպով վերլուծել «Սերվիս» մասնագիտության ուսումնական պրակտիկայի հեռավար բաղադրիչի կազմակերպչական, տեխանիկական, բովանդակային և մեթոդաբանական ասպեկտները։ Ներկայացվում են հեռավար ձևաչափով ուսումնական պրակտիկայի հիմնական նպատակները, ուղղությունները, իրականացման ընթացքն ու ամփոփումը։ Հատուկ ուշադրություն է դարձվում, մասնավորապես, առկա ուսումնական պրակտիկայի շրջանակներում հեռավար բաղադրիչի՝ որպես օժանդակ «գործիքի» կամ միջոցի ներառմանն ու հնարավոր դերակատարությանը։
Downloads
Published
2021-04-28
How to Cite
Սարգսյան Տ. Ա., Հակոբյան Լ. Ռ., Սահակյան Ի. Վ., & Հովհաննիսյան Ն. Ա. (2021). ԵՊՀ «ՍԵՐՎԻՍ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻ ՀԵՌԱՎԱՐ ԲԱՂԱԴՐԻՉՆ ՈՒ ԴՐԱ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 55(1 (254), 31–39. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.1.031
Issue
Section
Աշխարհագրություն
License
Copyright (c) 2021 ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.