ԳՆԱՃԻ ԶՍՊՄԱՆ ՕՐԵՆՍԴՐԱ-ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԵՎ ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ՀԻՄՔԵՐԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ
Keywords:
գնաճ, ապրանքային շուկաներ, օրենսդրական կարգավորում, տնտեսական մրցակցություն, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներAbstract
Այս առումով էական է, որ օրենսդրորեն ընդլայնվեն Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի իրավասությունները՝ բարձր կենտրոնացվածություն ունեցող ապրանքային շուկաներում գների անհիմն բարձրացման դեպքերում ձեռնարկելու ավելի կտրուկ միջոցներ, մասնավորապես, ուսումնասիրի հացահատիկի և ալյուրի շուկաներում գնագոյացումը և խնդիրների առկայության դեպքում ներկայացնել համապատասխան առաջարկություններ
Downloads
Published
2020-11-25
Issue
Section
Articles