ՄՈԴՈՒԼԱՑՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԳՈՐԾՈՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՈՒՍԱՆՈՂԱԿԱՆ ՇԱՐԺՈՒՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10810Keywords:
Modularization, International Student Mobility, Bologna Process, ECTS scheme, Education ManagementAbstract
Մինչդեռ Բոլոնիայի գործընթացին մասնակցող երկրների խումբն անընդհատ աճում էր ։ 48-րդ և վերջին երկիրը, որն ընդգրկված էր Եվրոպական բարձրագույն կրթության տարածքում և, հետևաբար, նաև Բոլոնիայի գործընթացում, Բելառուսի Հանրապետությունն էր: Դա այստեղ էր ՝ Երևանում, երկու տարի առաջ նախարարական համաժողովի ժամանակ։ Հանդիպմանը գերակշռում էին այն ժամանակ եվրոպական շատ երկրների առջև ծառացած տնտեսական և սոցիալական ճգնաժամի խնդիրները, որոնց հետևանքները մենք այսօր կարող ենք տեսնել տարբեր ձևերով: Այս իրադարձությունների ընթացքում առաջին անգամ նկատելի է անջատողական ձայների ազդեցությունը։ Ահա թե ինչու առավել կարևոր է, որ Երևանի կոմյունիկեում թարմացվի և ընդգծվի Եվրոպայի ՝ որպես ակադեմիական ազատության վայրի դրական օրինակը:
References
References:
BA Examination Regulations of HHU Düsseldorf.
Mobility Windows: From Concept to Practice/Irina Ferencz, Kristina Hauschildt and Irma Garam (eds.) – Bonn: Lemmens Medien GmbH, 2013 (ACA Papers on International Cooperation in Education).
Student statistics, HHU, 2017 summer semester.
Ulrich Heublein/Julia Ebert/Christopher Hutzsch/Johanna Richter/Jochen Schreiber: Internationale Mobilität im Studium 2013. Ergebnisse der vierten Befragung deutscher Studierender zu studienbezogenen Auslandsaufenthalten. Online.
Yerevan Communiqué.
§ 61 NRW Higher Education Act.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.