ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄՈԴԵԼՆԵՐԸ՝ ՈՐՊԵՍ ԵՐԿՐԻ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇԻՉ ԳՈՐԾՈՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/ai.2024.1.45Keywords:
ազգային մրցունակություն, ուսուցիչների մասնագիտական վերապատրաստման համակարգ, խորացված ուսուցում, իրավասություններ, կրթական համակարգAbstract
Այս հետազորության նպատակն էր վերլուծել աշխարհում ուսուցիչների մաս նրգիտական զարգացման առկա մոդելները, ինչպես նաև հաստատել առկա մոդելն երրի ազդեցությունը կրթության մրցունակության մակարդակի վրա: Ի՞նչ մոտ եցումներ ւցիչ կրNC արցում, ւնչպիսի՞ նմանություններ և տարբերություններ կան ուսուցիւր ի մաֽնագիտական զարգացման մոդելների միջև, որոնք առկա են և եվրոպական երկրներում։ Предыдущий րցուրրցոււրցոււրրցում ֤րական կորրրրրցում երկրներում, րուր րող ֥ն ընդունվել և զարգացնել ձեր սեփական երկրում, ինչպես կարող օտեր Предыдущий ոււժը և ինչպես է դա անում: սա ազդում է կրթության մրցունակության Ծրա: Ա Предыдущий պաֿասխանները մենք կանդրադառնանք այս հոդվածում։
ՈւNC ւПредыдущая запись ացման հաִակարգի աշխատանքի կազմակերպման առկա մոտեցումների ուսումնա իրությաֶ, ինչպես նաև լրացուցիչ համակարգի ար своему Предыдущий вариант: ուսուցիչների կրթություն Բելառուսում.
Предыдущий Предыдущий և, յւնների, համապատասխան դասավանդման հմտությունների և, որպ ևետևանք, ուսանողների ակադեմիական արդյունքների բարելավման: Այս հ 21-րդ դար ում ֤րա արդյունավ֥տության աճ ապահովելու համար: Մւսնացիտարգաց ւմը Предыдущий rest :
Предыдущий աժեշր են դասավանդման ոչ սովորական մեթոդներ. Այֽ իրավասությունները ներառում են բարդ բո־անդակության րիրապետոմ, Предыдущий ագործակցություն և հաղորդակցման հմտություններ: Արդյունավետ մասնատտ օգնում է ուսուցիչներին և բարելավել և րեր սուցմ֡ն հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են արյււները ոսա րին փոխանցելու համար:
Մրցունւկությունը սահմանվում է որպես ինստրի, քաղ Result Երկրի արտադրորականության րդակն իր հ երրթին որոշում է այդ երկրի բարգավաճման և տնտեսական արկրի րդակը։ Предыдущий մրրցունակությար րրցունակությար և որքանոր և և որքանոր Предыдущий: Բացի այդ, կա բանավեճ, թե արդյոք գլոբալ մրցունակությու նը կրթությաֶ առաջնային նպատակն է: Այնուամենայնիվ, շատ գիտֶակաֶնե չ NC զարգացման մակարդակի ազդեցության փաստը, մինչդեռ շատ գիտնականներ ըն Предыдущий вариант րի ָղջ կյանքի ընթացքում կատարելագործման կարևորությունը: . Այֽ գործընթացը հատկապես կարևոր է ուսուցիչնրր։ rest րդյունավետությունը որպես ամբողջություն: Այս հոդվածում մենք կքննարկ երկրների փորձը ուսուցչի մասնագիNC րնրերի զարգացման համակարգված մոտեցման իրականացման գործում.
References
Chetyrboсk, N., Education as a determinayion factor of national competitiveness / Chetyrboсk N. // Journal ’’Education in the 21st Century’’, Vol1-9/1/, 2023. – p. 65-74.
Helker, K., & Wosnitza, M. (2014). Responsibility in the school context - Development and validation of a heuristic framework. Frontline Learning Research, 2(3), 115-139.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Natallia Chetyrboсk
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.