ԵՐԵԽԱՅԻ ԱՆՁԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԵՆՍԱԲԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԻ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991./ai.2024.134Keywords:
սոցիալականացում, կենսաբանական գործոններ, ժառանգականություն, գեներ, օժտվածություն, խառնվածք, ընդունակություններ, բնավորություն, կոնվերգենցիաAbstract
Սոցիալականացումը, որպես մանկավարժական տարբեր գիտաճյուղերի հիմնախնդիր, արդիական է բոլոր ժամանակներում, քանի որ այն նպաստում է անձի սոցիալական հմտությունների զարգացմանը, հաղորդակցական իրավասության բարձրացմանը և սոցիալական ինքնության ձևավորմանը: Հետազոտության արդիականությունն պայմանավորված է այն հիմնարար փոփոխություններով, որոնք տեղի են ունենում հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներում։ 21-րդ դարում հասարակության զարգացմանը բնորոշ են ինտեգրման գործընթացներ բոլոր ոլորտներում, այդ թվում՝ կրթության։ Համընդհանուր ներառականության պայմաններում երեխայի անձի սոցիալականացման գործընթացը նոր նշանակություն է ձեռքբերում։ Այս համատեքստում նորովի մոտեցում է ենթադրում սոցիալականացման գործընթացի գործոնների դիտարկումը։
Ներկայացված հոդվածը այդ հիմնախնդրի ուսումնասիրության անքակտելի մասն է, որտեղ ներակայացված է սոցիալականացման կենսաբանական գործոնների վերաբերյալ տարբեր հետազոտություններ, մոտեցումներ դրանց նշանակության մասին։
Հետազոտության նպատակն է ուսումնասիրել և համադրել տարբեր գիտական մոտեցումները կենսաբանական գործոնների կարևորության վերաբերյալ երեխայի սոցիալականացման գործընթացում:
Հետազոտության նորույթը - ուսումնասիրվել և վերլուծվել է հիմնախնդրի վերաբերյալ տարբեր տեսակետներ և դրանք դիտարկվել են որպես հիմնավորումներ կենսաբանական գործոնների որոշիչ դերի վերաբերյալ երեխայի անձի սոցիալականացման գործընթացում։
References
Հարությունյան Ն․Կ․, Ղազարյան Ա․Փ․, Ղուկասյան Լ․Հ․, Սոցիալական մանկավարժություն (բուհական ձեռնարկ) / Հարությունյան Ն․Կ․, Ղազարյան Ա․Փ․, Ղուկասյան Լ․Հ․, Երևան, ԵՊՀ հրատ․, 2017- 336 էջ։
Выборнова В.В., Дунаева Е.М. Актуализация проблем профессионального самоопределения молодежи. // Социологические исследования. 2006, N 4, с. 99-105.
Ильин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности. // Е.П. Ильин. Санкт-Петербург: Питер, 2009 – 448 с.
Маклаков А.Г. Общая психология. - СПб.: Питер, 2024 – 582 с.
Павлов И.П. Общие типы высшей нервной деятельности животных и человека. / И.П. Павлов. – Москва. Директ Медиа, 2008 – 50 с.
Психогенетика. Учебно-методический комплекс. Автор-составитель: Измайлов В.В. Минск, Издательство МИУ. 2010 – 292 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: Учебное пособие / С.Л. Рубинштейн - Санкт-Петербург: Питер, 2018 – 713 с.
Теплов Б.М. Психология и психофизиология индивидуальных различий: избранные психологические труды. / Б.М. Теплов – Москва: Издательство московского психолого-социального института. НПО МОДЭК 2009 – 638 с.
Ткачук Е.А., Семинский И.Ж. Классификация наследственных заболеваний: https://doi.org/10.57256/2949-0715-2023-2-77-86
Ярошевский М.Г. История психологии от античности до середины XX века.: Учебное пособие для высших учебных заведений. – 2-е изд. – М.: издательский центр «Академия», 1997 – 416 с.
REFERENCES
Harutyunyan N.K., Ghazaryan A.P., Ghukasyan L.H., Social pedagogy (university manual) // Harutyunyan N.K., Ghazaryan A.P., Ghukasyan L.H., Yerevan, YSU publishing house. 2017 - 336 p.
Vybornova V.V., Dunaeva E.M. Problems of Young Peoples Professional Self-Determination. // Sociological research. 2006, N 4, p. 99-105.
Ilyin E.P. Psychology of creativity, giftedness. // E.P. Ilyin. St. Petersburg: Peter, 2009 – 448 p.
Maklakov A.G. General psychology. - St. Petersburg: Peter, 2024 – 582 p.
Pavlov I.P. General Types of Animal and Human Higher Nervous Activity. / I.P. Pavlov. - Moscow. Direct Media, 2008 – 50 p.
Psychogenetics. Educational and methodological complex. Author-compiler: Izmailov V.V. Minsk, Publishing house MIU. 2010 – 292 p.
Rubinstein S.L. Fundamentals of General psychology: Textbook / S.L. Rubinstein - St. Petersburg: Peter, 2018 – 713 p.
Teplov B.M. Psychology and psychophysiology of individual differences: selected psychological works. / B.M. Teplov – Moscow: Publishing house of the Moscow Psychological and Social Institute. SPU MODEK 2009– 638 p.
Tkachuk E.A., Seminsky I.Zh. Classification of hereditary diseases:
Yaroshevsky M.G. History of psychology from antiquity to the middle of the 20th century: Textbook for higher educational institutions. – 2nd ed. – M.: publishing center “Academy”, 1997 – 416 p.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Shoghik Melkonyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.