ԿԱՌՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ՝ ՈՐՊԵՍ ԿԱՐԵՎՈՐԱԳՈՒՅՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ՀԱՏՈՒԿ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐՈՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՄՇԱԿՄԱՆ ՀԱՄԱՐ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v23i1-2.12183

Keywords:

կոնստրուկտիվիզմ, կառուցողական մոտեցում, հաղորդակցական կարողություններ, մասնագիտական հաղորդակցություն, ուսանողակենտրոն ուսուցում, վավերական նյութ, քննադատական մտածողություն

Abstract

Հոդվածում բացահայտվում են դասավանդման կառուցողական մոտեցման առանձնահատկությունները և ուսումնասիրվում են օտար լեզու սովորելու նպատակները: Կոնստրուկտիվիզմը որպես կրթական տեսություն և անգլերենի հատուկ նպատակներով ուսուցման մոտեցում ներառում է ուսանողների ակտիվ մասնակցությունը գիտելիքների ձևավորմանը և աշխարհի ըմբռնմանը սեփական փորձի, հաղորդակցության և մտածողության միջոցով: Կոնստրուկտիվիզմի հիմնական սկզբունքները ընդգծում են սովորողի դերը ուսուցման գործընթացում և իմաստալից հարուստ փորձի կարևորությունը: Կառուցողական ​​մոտեցումը շեշտը դնում է ակտիվ ուսուցման, քննադատական ​​մտածողության և խնդիրների լուծման վրա:  Ժամանակակից համալսարանում անգլերենը հատուկ նպատակներով (ESP) ուսուցման ծրագրի մշակման համատեքստում կառուցողական մոտեցումը ներառում է՝ համատեքստային ուսուցում՝ ուսումնական պլանի ձևավորում՝ հիմնվելով սովորողների հատուկ կարիքների և համատեքստերի վրա: Հատուկ նպատակներով անգլերենի (ESP) ուսուցման համատեքստում սա  նշանակում է ուսուցման բովանդակության համապատասխանեցում ուսանողների մասնագիտական ​​կամ ակադեմիական ոլորտներին, ինչպիսիք են բիզնեսը, գիտությունը կամ տեխնոլոգիան; ինտերակտիվ ուսումնական գործունեություն՝, որը խրախուսում է ուսանողների ակտիվ ներգրավվածությունը ուսումնական գործընթացին՝ խմբային քննարկումներ, դեպքերի ուսումնասիրություններ, կոնկրետ ոլորտին վերաբերող իրական իրավիճակներ; վավերական նյութերի օգտագործում՝ ինչպիսիք են ոլորտի հաշվետվությունները, ակադեմիական ամսագրերը կամ աշխատավայրի փաստաթղթերը՝ նպատակ հետապնդելով ուսանողներին ծանոթացնել այն լեզվին, որին նրանք կհանդիպեն իրենց ապագա մասնագիտության մեջ; ուսանողակենտրոն ուսուցում՝ ուսուցչից, որպես գիտելիքի միակ աղբյուր, ուշադրության տեղափոխում դեպի ուսուցման մեջ ակտիվ դեր ստանձնող ուսանող՝ հիմնվելով կոնկրետ ոլորտի հետ կապված նախագծերի, հետազոտությունների և ներկայացումների վրա; գնահատում՝ , որը նեռարում է ոչ միայն լեզվի իմացությունը, այլև լեզվական հմտությունների կիրառումը իրական իրավիճակներում, հիմնվելով գործնական առաջադրանքների, շնորհանդեսների կամ պորտֆոլիոների վրա, որոնք արտացոլում են իրենց մասնագիտական գիտելիքները: Կառուցողական մոտեցման կիրառումը ESP-ում նպատակ ունի ուսուցման փորձն ավելի բովանդակալից և համապատասխան դարձնել ուսանողների ապագա ջանքերին՝ խթանելով լեզվի ավելի խորը ըմբռնումը կոնկրետ համատեքստում, որտեղ նրանք այն կօգտագործեն:

References

Driscoll, M. P. (2000). Psychology of learning for instruction. 2nd ed. Needham Heights, MA: Allyn & Bacon.

Fosnot, C. (1996). Constructivism: A Psychological theory of learning. C. Fosnot (Ed.) Constructivism: Theory, perspectives, and practice. New York: Teachers College Press, p. 8–33.

Graddol, D. (2006). English Next. Why Global English May Mean the End of English as a Foreign Language. British Council.

Holec, H. (1981). Autonomy and Foreign Language Learning. Oxford: Pergamon.

Honebein, P. (1996). Seven goals for the design of Constructivist learning environments.

Jonassen, D. H. (1994). Toward a Constructivist Design Model. Educational Technology, April, р. 34–37.

Polenova, A. Y. and Postukyan, M. M. (2014). The Issue of Early-Stage Language Professionalism for Bachelors Specialising in Economics. Journal of Economic Regulation, 5(1), p. 128–133.

Polenova A. Y. and Pshegusova G. S. (2015). Foreign Language as a Tool for Professional Mobility Development for Students Specialising in Economics. Journal of Economic Regulation, 6(1), p. 129–136.

Tam, M. (2000). Constructivism, Instructional Design, and Technology: Implications for Transforming Distance Learning. Educational Technology and Society.

Tarnopolsky, O. (2012). Constructivist blended learning approach to teaching English for Specific Purposes. London, Versita, 254 p.

Tarnopolsky O. B. (2016). Diversification of the constructivist approach in teaching English for professional purposes at non-linguistic University. Visnyk of Dnepropetrovsk University of Alfred Nobel. Series : Pedagogics and psychology, no. 2, p. 312–319.

Von Glasersfeld, E. (1995). A constructivist approach to teaching. In L. P. Steffe & J. Gale (Eds.). Constructivism in education (3–15). Hillsdale, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates.

Wang, Z. (2014). Effective teaching in college English classroom under construction theory vision. Foreign Language World, 4.

Zhilin, D. M. (2011). Instructivism and constructivism – dialectical opposite strategies of learning. Pedagogika, no. 5, p. 26–36.

Downloads

Published

2024-06-30

Issue

Section

Articles