Հեռավար կրթության կազմակերպման մեթոդաբանական խնդիրները բուհերում
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2021.12.2.047Keywords:
առցանց ուսուցում, հեռավար կրթության կառավարում, կրթական ծրագրեր, ուսումնառության վերջնարդյունքներ, MOODLE հարթակAbstract
Հեռավար կրթության կազմակերպումը բուհերում ի տարբերություն ավանդական կրթության, կիրառում է ոչ միայն տեխնիկական, այլև մեթոդաբանական լրացուցիչ գործառույթներ: Հատկապես, փոփոխությունների են ենթարկվում կառավարման վերահսկողական և մոտիվացիոն գործառույթները, որոնք առանձնահատուկ դրսևորումներով են հանդես գալիս առցանց կրթական համակարգում: Բացի այդ, հեռավար կրթության պարագայում կարևորվում է շահառուների մասնակցային կառավարման բաղադրիչը, երբ շեշտադրում է կատարվում սովորողի ինքնակազմակերպմանը և ուսանողակենտրոն ուսուցմանը:
Downloads
Published
2021-09-15
How to Cite
Խաչատրյան Խ. (2021). Հեռավար կրթության կազմակերպման մեթոդաբանական խնդիրները բուհերում. Բանբեր Երևանի համալսարանի. Տնտեսագիտություն, 12(2 (35), 47–56. https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2021.12.2.047
Issue
Section
Կառավարում
License
Copyright (c) 2021 Բանբեր Երևանի համալսարանի
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.