ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՈՒՄ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՈՃԵՐԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.1.140Keywords:
ուսուցման ոճեր, անգլերենը որպես օտար լեզու, զգայական ընկալում, անհատականության տեսակներ, իմացական կարողություն, իրական փորձ, արտացոլող դիտարկում, վերացական հասկացողություն, ակտիվ փորձարարություն, ուսուցման արդյունավետ եղանակներAbstract
Յուրաքանչյուր անհատ նոր նյութն ընկալելու և ուսանելու իր ուրույն ձևն ունի: Մենք ընկալում ենք աշխարհը և ձեռք ենք բերում գիտելիքներ տարբեր եղանակներով: Հոդվածում ուսումնասիրվում են ուսանելու ոճերի երկու տարբերակ. ընդհանրական մոտեցումը կամ ոճը, որը ներկայացնում է բազում ճանաչված կաղապարներ և մեր սեփական դիտարկումները, ինչպես նաև` Դեվիդ Քոլμի տեսությունը: Առաջինն անմիջապես վերաբերում է անգլերենի ուսուցմանը բակալավրիատում և մագիստրատուրայում: Երկրորդը՝ համապատասխանեցված է անգլերենն ուսումնասիրող մեծահասակների կողմից նյութի յուրացման գործընթացի առանձնահատկությունների ուումնասիրությանը: Հոդվածում երկու տարիքային խմբերը համեմատվում են ըստ ուսանելու իրենց առանձնահատկությունների և անհատական նախասիրությունների: Հոդվածում նաև անդրադառնում ենք տարբեր ոճերով սովորողների ներդաշնակ ուսուցման հարցին:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Marina KARAPETYAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.