TED ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ԼՍԵԼ-ԸՆԿԱԼԵԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼՈՒ ՄԻՋՈՑ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.2.102Keywords:
TED դասախոսություններ, լսել-ընկալել, նախաունկդրման, բուն ունկնդրման և ետունկնդրման փուլերի աշխատանք-հանձնարարություններ, լսելու ռազմավարություններ, անգլերենը ակադեմիական նպատակների համար, անգլերենը հատուկ նպատակներ համար, ուսուցման բարձր մակարդակAbstract
Սույն հոդվածը դիտարկում է ուսուցման պրոցեսում լսատեսողական նյութերի, մասնավորապես TED դասախոսությունների կիրառումը որպես լսել-ընկալելու հմտությունները զարգացնելու արդյունավետ միջոց: Տվյալ դասախոսությունների շարքը ուսանողներին թույլ է տալիս գործնականում ընդլայնել իրենց ուսումնառության փորձառությունը բնական խոսքային համատեքստերում: Թեմաների բազմազանությունը հնարավորություն է տալիս դասավանդողներին TED դասախոսությունները ինտեգրել ԱԱՆ (Անգլերենը ակադեմիական նպատակների համար) և ԱՀՆ (Անգլերենը հատուկ նպատակների համար) ծրագրերում զուգակցելով մասնագիտական բովանդակությունը դասընթացի բովանդակության հետ: Հոդվածում առաջարկվում են լսարանում TED դասախոսությունների գործնական կիրառման եղանակներ:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Lusik HOVAKIMYAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.