ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴԻ ԴԵՐԸ ԻՍՊԱՆԵՐԵՆԻ` ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԽՆԴՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.2.136Keywords:
հաղորդակցական մեթոդ, հաղորդակցական իրազեկություն, իրադրություն, դասագիրք, դասավանդում առաջադրանքների միջոցով, հաղորդակցական գործընթացներ, քերականական և գործառական մեթոդաբանությունAbstract
Սույն հոդվածում քննվում է իսպաներենի դասավանդման գործում հաղորդակցական մեթոդի դերը, որի լայն կիրառումը կապված է նաև լեզվական տարբեր գիտակարգերում տեղի ունեցած էական փոփոխությունների հետ, որտեղ լեզվի` որպես կանոնների համակարգի ընկալումից անցում է կատարվել դեպի նոր` լեզվի` որպես հաղորդակցական համակարգի ընկալում` կարևորելով լեզվի գործառական և հաղորդակցական հայեցակերպերը: Հոդվածում քննվում են իսպանական իրականության մեջ հաղորդակցական մեթոդի հիման վրա ստեղծված տարբեր դասագրքեր` հատկապես կարևորելով հաղորդակցական-քերականական մեթոդաբանության դերը իսպաներենի` որպես օտար լեզվի ուսուցման համար նախատեսված դասագրքերի մշակման գործում:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Հասմիկ ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.