ԼԱՏԻՆԵՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՆԵՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.119Keywords:
ուսուցման բովանդակություն, ուսումնական նյութ, ուսուցման նպատակներ, սահմանափակ հաղորդակցական դաշտ, լեզվական նյութի զուգադրական վերլուծություն, արդյունավետ ուսուցում, նախադասությունների թարգմանություն և վերլուծությունAbstract
Հոդվածում քննարկվում են օտար լեզուների ֆակուլտետում լատիներենի դասավանդման առանձնահատկությունները: Ժամանակակից օտար լեզուների համեմատությամբ սահմանափակ հաղորդակցական դաշտ ունեցող լատիներենի արդյունավետ ուսուցումը չի կարող իրականացվել խոսակցական օտար լեզուների ուսուցման միևնույն բովանդակությամբ: Օտար լեզուների ֆակուլտետներում լատիներենի ուսուցման բովանդակության կարևորագույն բաղադրիչը ուսումնական նյութն է, որը ներառում է տեսական նյութ, այսինքն` տեղեկություններ հնչյունաբանությունից, քերականությունից և բառագիտությունից, ինչպես նաև տեքստային նյութ:
Downloads
Published
2022-01-25
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2016 Լուսինե ԴԵՐՄՈՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.