ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ՈւՍՈւՑՄԱՆ ԸՆՏՐՈւԹՅՈւՆԸ՝ ԸՍՏ ԱՐԱԲ (ՔՈւՎԵՅԹՑԻ) ՈւՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈւԹՅՈւՆՆԵՐԻ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.135Keywords:
օտար լեզու, անգլերեն, հոգեբանական բնութագիր, արդյունավետ ուսուցում, դասավանդման մեթոդ, խառնվածքAbstract
Հոդվածում քննարկվում են անգլերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցման ոճային առանձնահատկություններն ու այդ ոճերից մեկին ուսուցչի նախապատվության հարցը՝ պայմանավորված ուսանողների հոգեբանական առանձնահատկություններով։ Հոդվածում փորձ է արվում ցույց տալ, որ դասավանդման յուրաքանչյուր մեթոդի ընտրությունը մեծապես կախված է այն լսարանից, թե որտեղ է այն կիրառվում, քանի որ այն պետք է համապատասխանեցնել ոչ միայն լսարանի ընդհանուր պահանջներին ու նպատակներին, այլ նաև ուսանողների հոգեկերտվածքին ու անհատական առանձնահատկություններին։ Ներկայացնում ենք Քուվեյթի Միջին Արևելքի Ամերիկյան համալսարանում 17-20 տարիքային առանձնացված խմբերում կատարած հետազոտության որոշ արդյուքներ:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.