ԽՈՒԱՆ ԳՈՅԹԻՍՈԼՈՅԻ «ԹԱԽԻԾ ԴՐԱԽՏՈՒՄ» ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԱՐԵՎՄՏԱԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ՎԵՊԸ

Authors

  • Ռուզաննա ԱԶՐՈՅԱՆ Հայ-ռուսական (սլավոնական) համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.170

Keywords:

վեպ, փորձարարական վեպ, միջտեքստայնություն, միֆոլոգեմ, քրոնոտիպ, նիվոլա, վիպասան, սյուժետային կառուցվածք

Abstract

Խուան Գոյթիսոլոյի հասուն շրջանի լավագույն գործերից մեկը` «Թախիծ դրախտում» վեպն է, ուր իր արտացոլումն է գտել պատմական անցյալի դասերի վերաիմաստավորումը: Վեպը կառուցված է միաժամանակ սյուժետային երկու տիրույթներում, որոնցից մեկը պատերազմն է, երկրորդը` դրա հետևանքները: Վեպում կիրառված միջտեքստայնության սկզբունքը, միֆոլոգեմների լայն գործածումը և քրոնոտոպի միտումնային խախտումը վկայում են փորձարարական վեպի նկատմամբ Գոյթիսոլոյի հակման մասին:

Downloads

Published

2016-11-17

Issue

Section

Գրականագիտություն