ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՈՒՍՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԽԹԱՆՈՒՄԸ “TIME FOR TEА” ԾՐԱԳՐԻ ՄԻՋՈՑՈՎ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2018.22.2.115Keywords:
կրթական/ակադեմիական շարժունություն, մասնագիտական/աշխատանքային շարժունություն, Էրազմուս , “Time for Tea” նախագիծ, ուսանողների փոխանակում, վիրտուալ շարժունություն, միջմշակութային իրազեկություն, ներգնա/արտագնա շարժունություն, մասնագիտական զարգացում, զբաղվածության հնարավորություններAbstract
Կրթության ոլորտում շարժունությունը կտրուկ աճ է ապրում: Դեռ վաղ միջնադարից մարդկանց հրապուրել է արտասահմանում սովորելու գաղափարը: Առաջին միջազգային ուսանողը ուսանել է Օքսֆորդում դեռևս 12-րդ դարում: Այդ ժամանակից ի վեր ուսանողների այլ երկրում սովորելու դրդապատճառները հիմնականում չեն փոխվել. ծանոթանալ նոր մշակույթի հետ, ձեռք բերել լրացուցիչ գիտելիքներ, հմտություններ, կապեր և մասնագիտական փորձ: Հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել շարժունության հիմնական տեսակները, դրանց առավելություններն ու որոշ թերությունները: Շարժունությունը հոդվածում դիտարկվում է Էրազմուս+-ի կողմից ֆինանսավորվող եռափուլ Time for Tea ծրագրի հիման վրա. ներկայացվում են ծրագրի հիմնական նպատակները, բովանդակությունն ու արդյունքները:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.